Blackberry 9380 i önerir misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

muuSTi20

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry 9380 i önerir misiniz ?
merhaba arkadaslar bır konu acmıstım sızce hangısı dıye orada yardımcı oldu arkadaslar sagolsun ama aklıma takılan ılk telefon bu , bu konuda bana bu telefonlar ılgılı goruslerınızı onerırsenız cook sevınırım

sımdıden tesekkurler
ısteklerım oyun oynamak oyle cok degıl arada 4 5 ıyı oyun eklı olsa yeter ...
sosyal aglar ve ınternette uzunca gezınmek ve sarjının bu surede 2 3 saatte bıtmemesı
dayanıklı olması

bu ozellıklerı ıstıyorum ve sımdı sızlere telefonun ozellıklerını yazıyorum ınternette buldugum bı sekılde alıntı olarak ozellıkler asagıdakı gıbı
Foto ekleyemıyorum tipide onemlı benım ıcın

tesekkurler yorumlarınız ıcın
şimdiden
3.2 inch eğimli HVGA+ çözünürlüğünde dokunmatik ekrana sahip BlackBerry Curve 9380'nin diğer göze çarpan teknik özellikleri ise şu şekilde: 806MHz işlemci, 512MB RAM, 512MB dahili hafıza, microSD slot, Wi-Fi, GPS, 3G (HSPA), NFC desteği.


TFT kapasitif dokunmatik
Optik iztopu
Dokunmatik kontroller
Proximity sensor for auto turn-off




İşletim Sistemi
BlackBerry OS 7.0
Mesajlaşma
SMS, MMS, E-Posta, Push E-Posta, IM
Oyun
Var
Kamera
5 MP, 2592 x 1944 piksel, otofokus, LED flaş, coğrafi konumlama, yüz tanıma, imaj stabilize, video VGA
Renk Seçenekleri
Siyah
HTML Tarayıcı
Var
Java
Yok
HAFIZA

Hafıza Kartı
microSD, maks. 32GB
Dahili Bellek
512 MB storage, 512 MB RAM
CPU: 806 MHz işlemci
MULTİMEDYA

MP3 Çalar
Var
FM Radyo
Yok
SNS uygulamaları
NFC
MP4/H.263/H.264/WMV player
Döküman görüntüleme
Prediktif metin girişi
PİL

Pil Tipi
Standart Pil, Li-Ion (JM-1)
Bekleme Süresi
Maks. 360 saat (2G) / Maks. 360 s. (3G)
Konuşma Süresi
Maks. 5 s. 30 dak. (2G) / maks. 5 s. 40 dak. (3G)
Müzik çalma süresi: 30 saat
Ağırlık
98 g.
Duyurulma
2011, Kasım


 


R.A.M

R.A.M

Üye
e maillere bakarım face flan girerim (oyunları bilmiyorum blackbery bu konuda sıkıntılı) dersen alınır, ha bu fiyata daha iyileri varmı var.
 
15097

15097

Üye
Sar değeri senin için önemsizse kesinlikle alınası bir telefon.
 
abandonware

abandonware

Üye
evet sar çok yüksek.. bence alma..

- - - Eklendi - - -

beynin burnudan akar bak :ehe
 
Kerim.

Kerim.

Üye

BB'lerin pahalı telefonlarının tasarımları güzel oluyor ama bb'nin klavyeli telefonlarının tasarımı daha güzel :evet: zaten onlarda pahalı :ah
bence buda havalı.ama hiç elime alıp incelemedim.bakmak lazım tabi.
 
15097

15097

Üye
:evet:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
:oke:
 
abandonware

abandonware

Üye
:ehe

- - - Eklendi - - -

kusura bakmayın şu an gereksiz mesaj modundayım..
 

muuSTi20

Üye
    Konu Sahibi
evet sar çok yüksek.. bence alma..

- - - Eklendi - - -

beynin burnudan akar bak :ehe

Sar değeri senin için önemsizse kesinlikle alınası bir telefon.



bu sar degeri cok mu yuksek yanı pıyassadakı telefonlar arasında yuzde alırsak kaca gırer ?

blackberry almak ıstıyorum cunku aynı zamanda da az da olsa oyun oynayacagımdan dokunmatık olsun dıyorum ondan aklıma takılan tek sey bu sar oldu şimdi ?

sagolun
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bu sar degeri cok mu yuksek yanı pıyassadakı telefonlar arasında yuzde alırsak kaca gırer ?

blackberry almak ıstıyorum cunku aynı zamanda da az da olsa oyun oynayacagımdan dokunmatık olsun dıyorum ondan aklıma takılan tek sey bu sar oldu şimdi ?

sagolun

sar değeri çok yüksek.normalde sınır 1'dir.blackberry de güzel dokunmatik oyun var mı bilmiyorum.
 

Benzer Konular

relax.tr
Cevap
0
Görüntüleme
538
relax.tr
Cevap
3
Görüntüleme
2K
phasan
yakupaktas58
Cevap
8
Görüntüleme
990
KinG Tornado
yakupaktas58
Cevap
5
Görüntüleme
747
blackbird48
Enpatsu Shakugan
Cevap
2
Görüntüleme
906
Enpatsu Shakugan


Üst Alt