Racing Thunder 1 ve 2 açılmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Racing Thunder 1 ve 2 açılmıyor
Arkadaşlar telefonuma yükledim oyunu kurdum bu arada telefon C5-03.Oyunun 1. versiyonunda simge resmi falan görünüyor ama tıklıyorum açılmıyor.RThunder 2 de ise simge resmi falan görünmüyor ismi yazıyor fakat resim yok.Tıklıyorum o da açılmıyor.Asphalt 4 açıyor ama kasıyor ona o yüzden oynamak istemiyorum.Cevap bekliyorum.Şimdiden tşkler.
 
Pek emin degilim arastırmadım ama o oyun açılmıyor galiba c5'te.
Asphalt 4 nasıl kasıyor anlamadım kasmaması gerekli o telefonda ama HD versiyon sanırım seninkisi
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler. HD olmayan versiyonunu nerden edinebilirim?
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler ama raging thunder açılıyodu youtubeden izlemiştim
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Sensörsüz de zevki çıkmazki bide zor olur
 
Aynen öyle ama polarbit oyunları sorunlu C5-03'te..
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
O zaman sonraki oyunlara bakcaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...