Pvp Oynayan ?

marist

Üye
    Konu Sahibi
Pvp Oynayan ?
Merhaba arkadaşLar mérak ettimde sitede pvp oynayan var mı ?
 

marist

Üye
    Konu Sahibi
Ben atesh mt2de oynuyorum ws serveri oraya çağıracaktım.
 
hm. Nasıl bir server acaba? Açıklarsanız düşünürüz kardeş.
 

marist

Üye
    Konu Sahibi
Bana göre Cok güzel 2 3 yıLdır açık kapanacagınıda sanmıyorum hatta bir editte aLdım. AdamLar Set aLıyor.
 
kardeş başlasam bana yardım eder misin biraz?
 

Uhops

Üye
Bende pvp arıyorum.Yarın bakayım atesh mt2 ye oyun sadece ws swsimi yoksa kasılmada varmı
 

marist

Üye
    Konu Sahibi
Ne gibi yardım ?
Evet ws için ama istersen kendi kendine kasıl.
 
Yok kardeş kalsılma kolay ya ama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Bir de siz hangi karaktersiniz? Ben ne olayım? :/
 
Metin2 pvpde bir devrim yaratan metin2mester next oynuyorum kesinlikle tavsiye ederim fakat dili ıngilizcedir.Bolca Türk e rastlayabilirsiniz.
 
nasıl mesela kardeşim? Açıklarsan biraz pvpyi
 
hm. Tamam kardeş saol. Benim de sana bi önerim var : m2-turkey. Bence süper. Ancak türkten bile zordur.(dönüştürme falan)
 

avast

Üye
Bana göre Cok güzel 2 3 yıLdır açık kapanacagınıda sanmıyorum hatta bir editte aLdım. AdamLar Set aLıyor.

edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim
 
Metin2yi bıraktım teşekkürler.Yaş ta artık büyüdü arada bir fifa ile geçiştiriyorum
 

avast

Üye
sizin pvp nasil bak ben gittigim pvpde 5/5 carimi dizerim oyun ne cok zor ne kolay olacak cocuk oyunu olmasin yani biraz zorlasin ama cokta cabalamayalim
 
sizin pvp nasil bak ben gittigim pvpde 5/5 carimi dizerim oyun ne cok zor ne kolay olacak cocuk oyunu olmasin yani biraz zorlasin ama cokta cabalamayalim

kardeşim bak şöyle;
npclerde p yapmak yok. Emek işi. Edit yok. Emek sw. 1 level başlangıç 105 son. Aynı türk. Zırh dönüşümü çok zor. şu an emeğiyle dönüştürebilen yok ama bak. Ruh taşı düşürüp satarsan benim gibi; günde 100*10dan 1 t para yaparsın. istersen ep çekersin. Sen gel ben sana item veririm yardım ederim loncama alırım. şu an 80 level iki tane çarım var. itemler fena değil kasmalık. Vslik de 5 5 muhom var. Karar senin :/
 

avast

Üye
kardesim geleyimde skil isi sikinti ya
 
kardesim geleyimde skil isi sikinti ya

kardeş hallederiz ya ben tanesi 10 mden olan havamı ve 5er mden olan çevirme öfkeyi g yaptım şimdi ucuzladı. Hava 3m oldu. Hangi karakter takılııyon

- - - Eklendi - - -

ne diyon kardeş bak savaşçı olmazsan rahat g açarız ama ben illa savaşçı olacam dersen de büyük faydam olur sana karar senin
gelmiycen heralde kardeş