marist
Üye
-
Konu Sahibi
-
nasıl mesela kardeşim? Açıklarsan biraz pvpyi
Bana göre Cok güzel 2 3 yıLdır açık kapanacagınıda sanmıyorum hatta bir editte aLdım. AdamLar Set aLıyor.
Metin2yi bıraktım teşekkürler.Yaş ta artık büyüdü arada bir fifa ile geçiştiriyorum
edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim
sizin pvp nasil bak ben gittigim pvpde 5/5 carimi dizerim oyun ne cok zor ne kolay olacak cocuk oyunu olmasin yani biraz zorlasin ama cokta cabalamayalim
kardesim geleyimde skil isi sikinti ya
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?