SiMoNeee
Üye
Psikopatlar vadisi okul part 1 xD
Hikaye
Memati ve Kazım İskender'in ödevini yırtmak isterlerken onun kız arkadaşının ödevini yırtmışlardır.İskender sevgilisini koruyamadığı için kızgındır.
İntikam hırsıyla yanıp tutuşan İskender kendini soğutmak için uğraşırken aynı zamanda derste uyumakta olan Polat'la konuşmaktadır...
İskender-Lan olum hoca ders anlatıyo sen niye uyuyon.
Polat-Olum gecelere kadar çalıştım.
İskender-Yazılı yokki olum niye çalıştın.
Polat-Ders diil olum face'deydim.
İskender-Allah belanı versin olum bak senden Kazım'ı istiyorum.
Polat-Kazım kim olum?
İskender-Senin adamın yokmu?
Polat-Yook.
İskender-Olum senin yanında gezen çocuklar yokmu?
Polat-Vaar
İskender-Onlardan birini istiyorum.
Polat-Napcanız olum.Mangalmı yapcaksınız.Bak mangal yapıp beni çağırmazsanız kafa göz dalarım.
İskender-(Bağırarak)Ne mangalı olum!Kazım benim sevgilimin ödevini yırttı bende onu istiyorum.
Polat-Olum Kazım'ın kim olduğunu bi anlatsan bişey dicemde Kazım kim?
İskender-Kepçük olan
Polat-Al senin olsun.
İskender-O zaman güzel olmaz.Ben gizlice kaçırırım ödevini onun.
Polat-Hee Tamam(Tekrar uykuya dalar)
Kazım-Abi tuvalalete gidebilirmiyim.
Polat-Bi uyutturmadınız haa.Ne oldu niye gidiyosun tuvalete.
Kazım-Çişim geldi abi.
Polat-(Kameraya bakarak)Çişini düşünen takdir alamaz.
Kazım-Yani abi?
Polat-Ne yanisi olum hocaya sor bana niye soruyosun?
Kazım tuvalete gider.Kazımın gitmesini ve Polat'ın uyumasını fırsat bilen İskender hemen Kazım'ın ödevini kaçırır.Yırtar.....
Kazım geri geldiğinde acı gerçekle karşılaşır (0) Sıfırla....
İskender ertesi gün yine Polat'ın yanına gelir.
İskender-Senden Mematiyi istiyorum.
Polat--Bende senden çocuğum olsun istiyorum.Olum ne tür bi psikopatsın lan sen Memati kim?
İskender-Senin adamların yokmu?
Polat-Yook.
İskender-(Çıldırmış bir şekilde)Olum senin yanında takılanlardan kısa boylu olanı?
Polat-Abdülhey'i göstererek bunu mu istiyosun?
İskender-Olum kısamı lan bu?
Polat-Lan olum meşgul adamım her gün gelip senden bunu istiyorum senden şunu istiyorum.Hocaya söylicem haa?
İskender-(Memati'yi göstererek)Şunu istiyorum.
Polat-(İskender konuşurken uykuya dalmıştır)
İskender-Bağırır,hoca ve Polat uyanır
Hocadan azar işiten İskender artık çok sinirlidir.Memati'nin oğlunu öldürmeye karar verir ancak Memati'nin oğlu olmadğından yalnızca
Memati'den intikam almak zorunda kalır...
Aynı gün Polat ve Memati Playstation oynamaya gideceklerdir.Polat gider ama Mematiyi orda bulamaz....Ertesi gün okulda Memati'yi çok üzgün
bir biçimde gören Polat onun yanına gider......
Polat-Memati n'oldu?Neden gelmedin playstationa?
Memati-Usta ödevim yırtılmış playstationa o yüzden gelemedim.
Polat-Ne alakası var?
Memati-Usta moralim bozuktu
Polat-Yeni ödev yazdınmı?
Memati-Yoo niye yazcamki?
Polat-Lan kepçük bugün hoca not vercek.
Memati-Hocayı düşünen 0 alamaz.
Polat-0 alanda sınıfı geçemez.
Memati-Harbimi Usta?
Polat-Valla
Memati-Lanet olsun adamım İskender'in problemi ne?
Polat-Ben biliyorum Memati
Memati-Söyle usta?
Polat-Devamı Gelecek Bölümde Memati
Memati ve Kazım İskender'in ödevini yırtmak isterlerken onun kız arkadaşının ödevini yırtmışlardır.İskender sevgilisini koruyamadığı için kızgındır.
İntikam hırsıyla yanıp tutuşan İskender kendini soğutmak için uğraşırken aynı zamanda derste uyumakta olan Polat'la konuşmaktadır...
İskender-Lan olum hoca ders anlatıyo sen niye uyuyon.
Polat-Olum gecelere kadar çalıştım.
İskender-Yazılı yokki olum niye çalıştın.
Polat-Ders diil olum face'deydim.
İskender-Allah belanı versin olum bak senden Kazım'ı istiyorum.
Polat-Kazım kim olum?
İskender-Senin adamın yokmu?
Polat-Yook.
İskender-Olum senin yanında gezen çocuklar yokmu?
Polat-Vaar
İskender-Onlardan birini istiyorum.
Polat-Napcanız olum.Mangalmı yapcaksınız.Bak mangal yapıp beni çağırmazsanız kafa göz dalarım.
İskender-(Bağırarak)Ne mangalı olum!Kazım benim sevgilimin ödevini yırttı bende onu istiyorum.
Polat-Olum Kazım'ın kim olduğunu bi anlatsan bişey dicemde Kazım kim?
İskender-Kepçük olan
Polat-Al senin olsun.
İskender-O zaman güzel olmaz.Ben gizlice kaçırırım ödevini onun.
Polat-Hee Tamam(Tekrar uykuya dalar)
Kazım-Abi tuvalalete gidebilirmiyim.
Polat-Bi uyutturmadınız haa.Ne oldu niye gidiyosun tuvalete.
Kazım-Çişim geldi abi.
Polat-(Kameraya bakarak)Çişini düşünen takdir alamaz.
Kazım-Yani abi?
Polat-Ne yanisi olum hocaya sor bana niye soruyosun?
Kazım tuvalete gider.Kazımın gitmesini ve Polat'ın uyumasını fırsat bilen İskender hemen Kazım'ın ödevini kaçırır.Yırtar.....
Kazım geri geldiğinde acı gerçekle karşılaşır (0) Sıfırla....
İskender ertesi gün yine Polat'ın yanına gelir.
İskender-Senden Mematiyi istiyorum.
Polat--Bende senden çocuğum olsun istiyorum.Olum ne tür bi psikopatsın lan sen Memati kim?
İskender-Senin adamların yokmu?
Polat-Yook.
İskender-(Çıldırmış bir şekilde)Olum senin yanında takılanlardan kısa boylu olanı?
Polat-Abdülhey'i göstererek bunu mu istiyosun?
İskender-Olum kısamı lan bu?
Polat-Lan olum meşgul adamım her gün gelip senden bunu istiyorum senden şunu istiyorum.Hocaya söylicem haa?
İskender-(Memati'yi göstererek)Şunu istiyorum.
Polat-(İskender konuşurken uykuya dalmıştır)
İskender-Bağırır,hoca ve Polat uyanır
Hocadan azar işiten İskender artık çok sinirlidir.Memati'nin oğlunu öldürmeye karar verir ancak Memati'nin oğlu olmadğından yalnızca
Memati'den intikam almak zorunda kalır...
Aynı gün Polat ve Memati Playstation oynamaya gideceklerdir.Polat gider ama Mematiyi orda bulamaz....Ertesi gün okulda Memati'yi çok üzgün
bir biçimde gören Polat onun yanına gider......
Polat-Memati n'oldu?Neden gelmedin playstationa?
Memati-Usta ödevim yırtılmış playstationa o yüzden gelemedim.
Polat-Ne alakası var?
Memati-Usta moralim bozuktu
Polat-Yeni ödev yazdınmı?
Memati-Yoo niye yazcamki?
Polat-Lan kepçük bugün hoca not vercek.
Memati-Hocayı düşünen 0 alamaz.
Polat-0 alanda sınıfı geçemez.
Memati-Harbimi Usta?
Polat-Valla
Memati-Lanet olsun adamım İskender'in problemi ne?
Polat-Ben biliyorum Memati
Memati-Söyle usta?
Polat-Devamı Gelecek Bölümde Memati


