Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bence PS2 daha iyi tamam PS3'ün Grafikleri Çok Güzel Ama Fiyatları uçuk ..
Amerikadan Al Orada 400 dolara Satılıyordur ... Ama Burada Alacaksan Tabiki PS2
king..
Üye
Hepinize teşekkür indirim olcakmış oradan halledicem
pc3 paran yeterse onu al ama ben ps2 kulllanıyorum chip taktırdım pc3e chip takılmıyor bi cdsi 100 tl Karar senin
batugg
Üye
bak ps2 nın grafıkler kotu
ps3un oyun lar pahalı en ıısı psp tası ıstedıgını oyna grafıklerde fena deıl
byilmazZ
Üye
Ps3 al kesinlikle ps2 nin modası geçti
Bystone
Üye
Valla kardeş ben Ps2 alacam.Şimdi Ps3`e verecek param yok.Ayrıca ps3 aldıktan sonra plazma şart olacak.Orjinal almak oyun şart olcak vb....
Kısacası masrafı bitmek bilmeyecek.Ps2 de oynanacak çok oyun var daha..