Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

boşverbe_1

Üye
bunun farkı pek yok benimkide proexpress fazla bir fark yok
 


karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Anlamadım?
 

rqm2009

Üye
bazı bileşenleri kaldırdım, zil seslerini kendime göre değiştirdim vs. rofs'u kendime göre editledim. zaten güzel bir fw imiş eline sağlık. bug dolu c6 fw lerinden katbekat iyidir. ancak bir arkadaşın da dediği gibi, tema değiştirilince xpress menüdeki ikonlarda bt switch ve accel swtich sabit kalmıyor. bunu da çözdüğün vakit kusursuz bir fw olacaktır.

----------Eklendi @ 13:07:06 ---------- Yazıldı @ 13:00:14 ----------

ayrıca local modda kalma sorununun da kaynağını buldum, nokia suite'in arkada çalışmasından kaynaklanıyor. batarya çıkarıp takınca sorun çözülüyor gibi fakat içine sinmeyenler için yöntemi söyleyeyim:

1- nokia pc suite değil, yeni sürüm nokia suite kullanın.
2- nokia suite windows açıldığında veya aygıt bilgisayara bağlandığında çalışmamalı.
3- bilgisayarı yeniden başlatıp nokia suite'i başlatmadan direkt olarak jaf'ı başlatın. nokia suite kullandıktan sonra yeniden flash atmanız gerekiyorsa, bu hatayı almamak için bilgisayarı yeniden başlatmanız gerekli.

büyük ihtimalle nokia suite'in arka planda çalışan bir bileşeniyle ilgili bu hata. test edildi onaylandı.
dilersen bu yöntemi ilk mesaja ekleyebilirsin, diğer arkadaşların işine yarayacağını umuyorum.
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
bazı bileşenleri kaldırdım, zil seslerini kendime göre değiştirdim vs. rofs'u kendime göre editledim. zaten güzel bir fw imiş eline sağlık. bug dolu c6 fw lerinden katbekat iyidir. ancak bir arkadaşın da dediği gibi, tema değiştirilince xpress menüdeki ikonlarda bt switch ve accel swtich sabit kalmıyor. bunu da çözdüğün vakit kusursuz bir fw olacaktır.

----------Eklendi @ 13:07:06 ---------- Yazıldı @ 13:00:14 ----------

ayrıca local modda kalma sorununun da kaynağını buldum, nokia suite'in arkada çalışmasından kaynaklanıyor. batarya çıkarıp takınca sorun çözülüyor gibi fakat içine sinmeyenler için yöntemi söyleyeyim:

1- nokia pc suite değil, yeni sürüm nokia suite kullanın.
2- nokia suite windows açıldığında veya aygıt bilgisayara bağlandığında çalışmamalı.
3- bilgisayarı yeniden başlatıp nokia suite'i başlatmadan direkt olarak jaf'ı başlatın. nokia suite kullandıktan sonra yeniden flash atmanız gerekiyorsa, bu hatayı almamak için bilgisayarı yeniden başlatmanız gerekli.

büyük ihtimalle nokia suite'in arka planda çalışan bir bileşeniyle ilgili bu hata. test edildi onaylandı.
dilersen bu yöntemi ilk mesaja ekleyebilirsin, diğer arkadaşların işine yarayacağını umuyorum.

Öncelikle yorumun için teşekkürler. mediabar olayı için eğer yeni kullandığın tema orjinal mediabarın iconlarını değiştiriyorsa bu sorun kullandığın temadan kaynaklıdır. Temanın editlenmesi gerek yazılımla alakası yok :) çünkü ana mediabar iconları series60.skn dosyasının içinde saklıdır. ve ben bun iconları düzenleyerek BT switch ve accelswith olarak değiştirdim ve renkli iconlar koydum. Hatta klasik soundwawes temalarınınkileri de tek tek düzenledim. senin elindeki temanın mediabar iconlarını değiştirici özelliği varsa bunların içinden çevrimiçi paylaş ve videolar yerine Bluetooth ve accelswitch iconlarıın konması gerekli. Güle güle kullan...:)

Local modla ilgili bir sınıntı iletilmedi bana şimdiye kadar. iletilirse senin yazdığın çözümü aynen iletirim. teşekkürler
 

rqm2009

Üye
doğru evet yazılımla ilgisi yok haklısın. dediğin gibi indirilen her temaya ikonların yedirilmesi lazım. problem de değil zaten.

tema değiştirince ikonlar değişse bile 3. kısayolun bluetooth ve 4.sünün de accel switch olduğunu biliyorum. böylelikle kendi çapımda problemi çözmüş gibi oldum. artıları yanında bu hiçbir şey. gerçekten güzel bir fw ellerine sağlık. :)

bir de, aklıma gelmişlen, zil sesi seçiminde hafıza kartındaki diğer mp3 dosyalarını da görüyor. bazı klasörleri görmemesini sağlayacak bir rom patcher yaması mevcut mu sende?

çalışmalarında kolaylıklar diliyorum. bence ofw core editten devam. :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
doğru evet yazılımla ilgisi yok haklısın. dediğin gibi indirilen her temaya ikonların yedirilmesi lazım. problem de değil zaten.

tema değiştirince ikonlar değişse bile 3. kısayolun bluetooth ve 4.sünün de accel switch olduğunu biliyorum. böylelikle kendi çapımda problemi çözmüş gibi oldum. artıları yanında bu hiçbir şey. gerçekten güzel bir fw ellerine sağlık. :)

bir de, aklıma gelmişlen, zil sesi seçiminde hafıza kartındaki diğer mp3 dosyalarını da görüyor. bazı klasörleri görmemesini sağlayacak bir rom patcher yaması mevcut mu sende?

çalışmalarında kolaylıklar diliyorum. bence ofw core editten devam. :)

Hocam hafıza kartına Music isimli bir klasör açıp, müziklerini onun içerisine atarsan zil sesi seçerken boş yere bütün şarkılar görünmemiş olur :) O şekilde ayarlamıştım. Bende mesela öyle şu an.

Teşekkür ederim. Vaktim olsa kafamda projeler var ama sınava ağırlık verdiğim için şu sıralar hiç bakmıyorum. Flash atmadan 3 ay geçirdim bu benim için bir rekor :)
 

rqm2009

Üye
hay allah razı olsun. müzik klasörümün adını değiştirdim ve dediğin gibi düzeldi.
sınavlarında da başarılar :) iyi haberlerini bekliyoruz. :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
hay allah razı olsun. müzik klasörümün adını değiştirdim ve dediğin gibi düzeldi.
sınavlarında da başarılar :) iyi haberlerini bekliyoruz. :)

Bakalım işte Temmuzda sınav. O zamana kadar pek bilgisayar başında oturmamam gerek :) Ah KPSS ah:)
 
dready112

dready112

Üye
özel mesaj attım ama dikkat etmedin galiba bi bakar mısın karikaturizma
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Hocam bilgisayardaki bütün verileri sildim tema şu anda yok. Eski yedekleri araştırmam lazım vaktim olmuyor pek . Bulursam sana gönderirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: dready112

rqm2009

Üye
bluetoothtan gönderilen dosyalar mesajlara kaydoluyor :( direk hafıza kartına atmak için mod mu gerekiyor :( veya bir rompatcher yaması mevcut mudur? :(
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bluetoothtan gönderilen dosyalar mesajlara kaydoluyor :( direk hafıza kartına atmak için mod mu gerekiyor :( veya bir rompatcher yaması mevcut mudur? :(

direkt mesajlara kaydolmaz mesela müzik attığın zaman attachments klasörüne, resimlerse geldikten sonra mesajlara grince aydedilsin mi die sorar :oke:
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
bluetoothtan gönderilen dosyalar mesajlara kaydoluyor :( direk hafıza kartına atmak için mod mu gerekiyor :( veya bir rompatcher yaması mevcut mudur? :(

bluetooth receiver isimli programı kullanmanı tavsiye ederim. Sanırsam bu program sayesinde bluetoothtan alınan dosyalarr direk hafıza kartına kaydedilebiliyordu.

senin için bulup upload ettim;



Ayrıca açıklama için sağol Oğzhn :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bişey değil ;)
 

IN_MYSTERY

Üye
Ellerine sağlık Çlaışman için mesaj yazarken bekleme hızı kaç ? 1 sn mi yoksa 0,5 mi hocam ?
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi

rqm2009

Üye
ellerine sağlık, zahmet oldu kardeşim sağolasın.
 

arif_gunes08

Üye
prox link rar ı çıkaartmıyor
 


Üst Alt