yolcuhan
Üye
Çalışmaların için teşekkürler kardeş.
Benim de telefonda ofw yüklü bir sene öncesinin felan.
Bu çalışmayı da denemek isterim.
Yalınız; radyo dinliyorum bazen. Radyoda kanal geçişlerinde telefon donuyor.
Üstte bir arkadaş da bahsetmiş.
Bu yazılımı deneyen arkadaşlara sormak isterim,
radyoyu deneyeniniz oldumu? Donma yapıyormu?
Bir deneyip cevap yazarsanız sevinirim.
Benim de telefonda ofw yüklü bir sene öncesinin felan.
Bu çalışmayı da denemek isterim.
Yalınız; radyo dinliyorum bazen. Radyoda kanal geçişlerinde telefon donuyor.
Üstte bir arkadaş da bahsetmiş.
Bu yazılımı deneyen arkadaşlara sormak isterim,
radyoyu deneyeniniz oldumu? Donma yapıyormu?
Bir deneyip cevap yazarsanız sevinirim.



