Nokia 5800 CFW Proxpress Lite 5800 Orijinal Iconlu Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

yolcuhan

Üye
Çalışmaların için teşekkürler kardeş.
Benim de telefonda ofw yüklü bir sene öncesinin felan.
Bu çalışmayı da denemek isterim.
Yalınız; radyo dinliyorum bazen. Radyoda kanal geçişlerinde telefon donuyor.
Üstte bir arkadaş da bahsetmiş.
Bu yazılımı deneyen arkadaşlara sormak isterim,
radyoyu deneyeniniz oldumu? Donma yapıyormu?
Bir deneyip cevap yazarsanız sevinirim.
 


kemalulu3737

kemalulu3737

Üye
Çalışmaların için teşekkürler kardeş.
Benim de telefonda ofw yüklü bir sene öncesinin felan.
Bu çalışmayı da denemek isterim.
Yalınız; radyo dinliyorum bazen. Radyoda kanal geçişlerinde telefon donuyor.
Üstte bir arkadaş da bahsetmiş.
Bu yazılımı deneyen arkadaşlara sormak isterim,
radyoyu deneyeniniz oldumu? Donma yapıyormu?
Bir deneyip cevap yazarsanız sevinirim.


Malesef radyoda donma yapıyor... belki rds özelliği kapalı olsa çözüm olabilir..
 

neskali

Üye
Arkadaşa katılıyorum...

bu zamana çok cfw yükledim ama her cfw den sonra ( en uzunu 1 haftadır ) tekrar ProXpress (ofw mod) versiyonlarından birini yükledim... şu anda ProXpress Lite yüklü. Cfw mod için harcadıkları zamanın bir kısmını ofw mod hazırlamak için harcasalar keşke...

Bu arada şu radyo dinlerken radyo donma sorununa çözüm bulunabilse on numara olur... Rds siz radyo mümkün değilmi?

Hocam orjinal radyo programını bilmemde ben 5800 ımda betterradio diye bi program var onu kullanıyorum RDS felan yok ama donmayada denk gelmedim şimdiye kadar..
 
kemalulu3737

kemalulu3737

Üye
Hocam orjinal radyo programını bilmemde ben 5800 ımda betterradio diye bi program var onu kullanıyorum RDS felan yok ama donmayada denk gelmedim şimdiye kadar..

Teşekkürler...

hemen indirdim şu an deniyorum bugün gün boyunca test edeyim...
 
kemalulu3737

kemalulu3737

Üye
betterradio programını 3 gün kullandım hiç donma olmadı gayet iyi...
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Program paketi linki ölmüs.Ofw guzel ellerine saglik.
 

cers

Üye
teşekkürler
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye
OFW linkleri ölmüş.
 
romanci05

romanci05

Üye
emeğinize sağlık.
 
kemalulu3737

kemalulu3737

Üye
Buyrun...
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Linkler Düzeltildi konu tekrardan aktif :oke:
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Linkler yenilendi... Konu aktiftir.
 
  • Beğen
Tepkiler: kezban yenge ve Nextman
kezban yenge

kezban yenge

Üye
harika. :tşk:
 
cadde66

cadde66

Üye
eyvallah kardeşim eline sağlık...Allah Razı Olsun...
 
cadde66

cadde66

Üye
JAF ta bi hata yok sadece qt yüklenemiyor. Onuda çözdüm 4-4 lük oldu. Başka Cfw Hikaye, En iyisi bu, performans çok iyi.

Alın size bide Sorunsuz Yüklenen QT linki...


S.a.bduger yazılımı kullanıyorum QT kuramıyorum siz bu yazılıma kurulabilen bir QT bulup link ile paylaşmışsınız lakin link vefat etmiş.Tekrar paylaşabilir misiniz ya da [email protected] adresine mail atabilir misiniz?
 

zeoharuka

Üye
hersey cok guzelde, gpste problem var, 4,5 dk beklememe ragmen hic uydu bulamadi, bundan once cfw kullaniyordum 10snyede uydu buluyordu ama sizinkinde gps sanki calismiyor hic???
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ilk bağlantıyı mobil data ile beraber yapınız ondan sonrakilerde gps bulma sorunu kalmaz.
 


Üst Alt