Havvali Üye bu konun kapatılması gerektiğini dusunuyordum. Sertifika alan arkadaşlara yardımcı olabileceğini ve yol göstereceği için burada tutulması gerektiğini düsünüyorum. İşime yaramasada paylaşım güzel...
bu konun kapatılması gerektiğini dusunuyordum. Sertifika alan arkadaşlara yardımcı olabileceğini ve yol göstereceği için burada tutulması gerektiğini düsünüyorum. İşime yaramasada paylaşım güzel...