saol kardeşim ALLAH razı olsun . ama benim büyük bi sorunum ortaya çıktı şimdi.sorunum şu
benim tele sis ve sisx dosyalar kurarken unsigned bile olsa sertifika uyarısı verene kadar yarıya kadar falan kurabiliyordu taki bu siteden s60v3 uygulamalar bölümünden hack.sis isimli bi dosya bulup indirip kurana kadar. sertifika sorunu için yüklemiştim onu onun yüklemesi tamamlandıktan sonra binpda reboot falan yazdı teli yeniden başlattı ama ondan sonra hiç bir sis ve sisx dosyayı açmaya çalışmadı önceden yüklediğim signed dosyalara bile basar basmaz dosya bozuk diyor.ama javalarda en ufak bir sorun olmadı şimdiye kadar.. bunun sebebi ve çözümü nedir
programları sertifikalandırdıgım halde yuklenmiyor sertifika hatası wermıo ama guwenilmeyen kaynaktan alınan korumalı uygulama yuklenemez diye bi hata weriyo sebep ya da cozumu bilen war mı
arkadaslar tel.im n6120c ve bu hack ve sertifalan filan hiç anlamiyorum nasil yapacagim ve telin versiyonu 07.20 hemen her çogu seyi yükledigimde sertifak falan söyluyor ve biliyorum bunun halletme yolu vardir hack ve program yollariyla (rompatcher, signsis, helloex...) ama bu programlarda yine yüklenmiyor ve hiç anlamiyorum yardim arkadaslar