Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

yelekli1992

Üye
benim pcde hata veriyo sis yapma programını açmıyor nasıl yapabiliriz bi yardım
 


refractive

refractive

Üye
pylsım ıcn tesskkur ettm
 
nightblue0631

nightblue0631

Üye
çok teşekkürler işe yarıyacagından eminim
 

fk92

Üye
eline sağlık gsl paylaşım
 
dreamwtf

dreamwtf

Üye
Faydali bir konu olmus sagol =)
 

bjka

Üye
sağol
 
ramazan6791

ramazan6791

Üye
mrb arkadaşlar ben 6300 ı değiştirip 6120 classic aldım ama hiç uygun bi program ve oyun bulamadım sisx uzantılı programları kurabiliyor sadece yardımcı olursanız beni çok sevindirirsiniz şimdiden teşekkürler..:oke:
 
ilkertaner

ilkertaner

Üye
eyvallah,sağolasın.uzun zamandır arıyordum.
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
Teşekkürler
 

yuxel15

Üye
sagolasin....:)
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
Teşekkürler
 
gökhan8

gökhan8

Üye
çok güzel anlatım olmuş teşekkürler..
 
just4you

just4you

Üye
mrb arkadaşlar ben 6300 ı değiştirip 6120 classic aldım ama hiç uygun bi program ve oyun bulamadım sisx uzantılı programları kurabiliyor sadece yardımcı olursanız beni çok sevindirirsiniz şimdiden teşekkürler..:oke:

Yanlış yere konu açmışsın:islik
 
sukruon

sukruon

Üye
biraz uzun sürüyor ama çok işe yarıyor
 
femmto

femmto

Üye
güzel olmuş
eline sağlık^^
 
batur21

batur21

Üye
sağol teşekkürler
 

axssel

Üye
ellerinze saglik
 

dogus0241

Üye
gercekten cok guzel bır sıte herkesın elıne yuregıne saglık
 
cyber15

cyber15

Üye
güzel paylaşım tebrikler
 
last_shout

last_shout

Üye
ellerine saglık teşşkler
 


Üst Alt