PPM Editor | Sanırım S40 sistem edit :) Yardım ederseniz başarabilriz :)

Sponsorlu Bağlantılar

Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
PPM Editor | Sanırım S40 sistem edit :) Yardım ederseniz başarabilriz :)
Merhaba arkadaşlar ,
Biliyorsunuz ki S40 için fazla kişiselleştirme şansı yok , uygulama , oyun ve patch bakımından.
Nokia kullanmaya yeni başladım SE W200i CID53 kullanıyordum eskiden :)
Neyse konuya geçelim , internette araştırma yaparken bi konuya rastladm ve bunu sizinle paylaşmak istiyorum,
Nokia PPM dosyalarını falan editliyormuşssun , yani sistemin kendi kişisel dosyalarını falan (örn.açılış resmi gibi)

Reklam olmazsa konuyu veriyorum , Nokia bilgim fazla yok , ama W200i Cid53 Red DB2012 ye Türkiyede ilk ben patch atmıştım :))



İşte o konu arkadaşlar , bi açıklama yapın nasıl olucak , riskleri varmı , PPm dosyasını nereden temin edebiliriz :)


Şimdiden çok teşekkürler , Sağlıcakla kalın.. :bye2:

Edit : ve editli PPm Ler:)


1 )
2 )

Edit 2 : Örnekler

Örn.

5310



5130

Vee buda benim telefonum :))) [X3-00 v8.54]



En sondaki açılış ekranı StartSplash dır :)


Teşekkür beklemiyorum beğenen teşekkür eder :))


Edit :
Yakında
JoGa ile ortak bir konu açmayı düşünüyoruz daha ayrıntılı bir şekilde :oke:


ANLATIM ! İÇİN TIKLAYIN . 14.03.2011 ! GÜNCEL KONU ! JOGA & RZ4 ! PPM NEDİR ? PPM NASIL FLASHLANIR ? PPM NASIL EDİTLENİR ? VİDEOLU VE RESİMLİ AÇIKLAMA !

 
  • Beğen
Tepkiler: Trackmania ve c7q7


c7q7

c7q7

Üye
Tam anlamadım. Ne yapıyoruz yani? Sistemimi değiştiriyoruz? Editli dosyalar nasıl? Tema filanmı bunlar?
 
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
Tam anlamadım. Ne yapıyoruz yani? Sistemimi değiştiriyoruz? Editli dosyalar nasıl? Tema filanmı bunlar?

Bugun saat 13:00 dan beri araştırma yapıyorum rus sitelerinde.Araştırmalarım hala devam ediyor.
Bir çok tel için Editli PPM buldum (6303,3110c vs.vs.)
Bi tek X3-00 için hiç bir tane bile yok :off:W200i ile de böyle olmuştu her telefona patch atılıyordu W200i ye atılmıyordu ama çalıştım çabaladım :) Ve W200i ye patch attım :) X3-00 içinde çalışıyorum inşallah olur :)
Yeni özellikler , yeni iconlar , yeni standby ekranı , font değişimi falan :)

Örn.

5310



5130

Vee buda benim telefonum :))) [X3-00 v8.54]



En sondaki açılış ekranı StartSplash dır :)
 
c7q7

c7q7

Üye
İndirme linkleri koyarmısın zahmet olmazsa :)
 
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
İndirme linkleri koyarmısın zahmet olmazsa :)
Tabiki koyarım ama nasıl kurulacağını ben bilmiyorum :allalla:
Forumda birileri bu konuda açıklama yaparsa yada tam olarak anladığımda anlatım ile beraber koymak istiyorum , yalnış bilgi olmasın diye :) Ama istersen o ilk mesajda örnek olarak verdiğim linklerden bulabiirsin :)
 
c7q7

c7q7

Üye
Bi kez indirebilirsem çözerim cebe atmayı. Yükleyebilirim herhalde.
 
degerli43

degerli43

Üye
ppm yi düzenleyip phoenixle atabilirsiniz yazılım şeklinde.. nokia-hacking.pl sitesinde bi sürü hackli var sadece resimler değişiyor.. türkçe olmayabilir ppm lerde
 
c7q7

c7q7

Üye
ppm yi düzenleyip phoenixle atabilirsiniz yazılım şeklinde.. nokia-hacking.pl sitesinde bi sürü hackli var sadece resimler değişiyor.. türkçe olmayabilir ppm lerde

Adı korkuttu. Hackli filan. Riskli olmazmı?
 
c7q7

c7q7

Üye
yok risk değil. sadece resimler temalar değişiyor dediğim gibi. telefonun işleyişinde filan sorun yok

Ben o siteden hiç bişey anlamadım. :hmmm Acaba zahmet olmazsa daha ayrıntılı anlatabilirmisin?

Telefonun işleyişini değiştirebilirmiyiz birde. Mesela 2700 ana ekranda sol tarafa widget eklenebilirmi?

Örneğin;

 
degerli43

degerli43

Üye
Ben o siteden hiç bişey anlamadım. :hmmm Acaba zahmet olmazsa daha ayrıntılı anlatabilirmisin?

Telefonun işleyişini değiştirebilirmiyiz birde. Mesela 2700 ana ekranda sol tarafa widget eklenebilirmi?

Örneğin;


bende tam olarak bilmiyorum. 5130a s40v6 simgeleri filan yazıyodu google translate den indirip kullanmıştım bi ara şarj simgeis filan değişiyodu
 
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
Abi ben PPM Editor 3 Lite yi açıyorum X3-00 RM-540 v8.54 ü seçiyorum ve "Unkown Flash-Header!" diyor ne yapmam lazım ? 6700in menü ikonları olsa olur sadece :)
 
c7q7

c7q7

Üye
bende tam olarak bilmiyorum. 5130a s40v6 simgeleri filan yazıyodu google translate den indirip kullanmıştım bi ara şarj simgeis filan değişiyodu

Nasıl yüklemiştin abi tel'e?
______________________________

PPM Editör bulamadım. Bi tane indirebildim trojanliydi. Yardım edermisiniz? 2700'ı değiştirmek istiyorum.
 
degerli43

degerli43

Üye
phoenixle yazılım yüklemeyi biliyormusunuz?? ppm dosyası olarak düzenlediğinizi seçerseniz o yüklenir..
 
c7q7

c7q7

Üye
Bilmiyorum phoenix'i. Güvenilir bi link varsa elinizde verirmisiniz?
 
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
Mustafa abi bide X3 PPM sini editlenmiyor + PPM editlemeden font ataiblryz? :islik
 

JoGa

Üye
Rz4 Kardeşim sayesinde bu konuyu gördüm araştrıma yaptım çalıştım çabaladım ve PPM Editlemeyi başardım


PPM ler çok karışık ve gerçekten sinir bozucular :D ama biraz mantıkla herkes üstesinden gelebilir. Yapımı için konu açmıştım ama forumdan silinmiş

5130 v7.95 Verisyonuna Yaptığım Edit :)

Orange HomeScreen (Tamamen Tarafımdan Türkçeleştirildi)
ve
s40 v6 İcon

bunun dışında Text koycaktım ama vazgeçtim :D

-- HomeScreen Ekranı --





-- Menü --

 
c7q7

c7q7

Üye
Rz4 Kardeşim sayesinde bu konuyu gördüm araştrıma yaptım çalıştım çabaladım ve PPM Editlemeyi başardım


PPM ler çok karışık ve gerçekten sinir bozucular :D ama biraz mantıkla herkes üstesinden gelebilir. Yapımı için konu açmıştım ama forumdan silinmiş

5130 v7.95 Verisyonuna Yaptığım Edit :)

Orange HomeScreen (Tamamen Tarafımdan Türkçeleştirildi)
ve
s40 v6 İcon

bunun dışında Text koycaktım ama vazgeçtim :D

-- HomeScreen Ekranı --





-- Menü --


Sağa widget'mı ekledin ?
Lütfen anlat. Program filan gerekiyormu ? 2700'ı editleyebilirmiyim ?
 
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten mükemmel :aha:
Ama benim cihazıma sanırım PPM Editor programı yok ! Ama bi sitede 8.50 görmüştüm benim cihazım 8.54 ! Off neyse hayırlı olsun eline sağlık :)
 
c7q7

c7q7

Üye
Bende ekledim widget.:d: JoGa'nın çok yardımı oldu :evet:
 


Üst Alt