Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Evet hocam defalarca silip yükledim. Artık arama yapamıyorum, sonuç çıkmıyor. Yardım et lütfen. Restore işe yaramadı.


Programınızın sürümü dikkatimi çekti. Şuanki güncel sürüm 6.0.2 Programınız güncellenmiyorsa en kısa zamanda kendimkini upload ederim sizin için.
 


umitbasci

umitbasci

Üye
Programınızın sürümü dikkatimi çekti. Şuanki güncel sürüm 6.0.2 Programınız güncellenmiyorsa en kısa zamanda kendimkini upload ederim sizin için.

Son sürümü de kurdum ama yine olmuyor malesef. Çözümü yok mu acaba? :(
 
HaYalPeresT TM

HaYalPeresT TM

Üye
ya ama bari benim konumu işgal etme olamaz böyle bişey ya :off:
 
eskenaim

eskenaim

Üye
Bu PP25 programı 2. defalarda ( Kapatılıp açıldığında yani) açılmıyor.
Sebebi var mı? Nasıl önlenir.. Yani tekrar açıldığında açılması sağlanır?
Ayrıca açılınca çınce 1 pencere açılıyor update gibi?? kapanınca da ..
Bunlar nedir? ne yapmalı?
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
Bu konunun sabitlenmesi lazım.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Bu PP25 programı 2. defalarda ( Kapatılıp açıldığında yani) açılmıyor.
Sebebi var mı? Nasıl önlenir.. Yani tekrar açıldığında açılması sağlanır?
Ayrıca açılınca çınce 1 pencere açılıyor update gibi?? kapanınca da ..
Bunlar nedir? ne yapmalı?
Kapatıp açmaya çalıştığında açılmamasını anlayamadım
Açtığında yeni pencereler geliyorsa güncelleme gelmiştir.Güncelle gitsin..
 

enginakgul

Üye
hocam dediklerinin hepsini yaptım oyunu telefona göndermiyor indiriyor orda kalıyor yardımcı olurmusun..................
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
hocam dediklerinin hepsini yaptım oyunu telefona göndermiyor indiriyor orda kalıyor yardımcı olurmusun..................
Resimde telefona gönderme çubuğuna bastığınzda tepki mi vermiyor ?
 

enginakgul

Üye
Evet

- - - Eklendi - - -

Nasıl telefona göndericeğiz
 
Revolution X

Revolution X

Üye
Çok sağolasın kardesim sayende cok guzel oyunlar yukledim eline emeğine sağlık.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Konu üst konu yapılmıştır.Teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: WhereIsMyMind
MrExpert

MrExpert

Üye
25pp where my water yok :hmmm
 

f.eren97

Üye
hepsi sorunsuz oldu ama oyun açılırken apple kimliği istiyor
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
hepsi sorunsuz oldu ama oyun açılırken apple kimliği istiyor
iTunes'u kullandıysanız böyle bir sorun verir.Bunu açıklamıştım.Ama kimlik ve parola isteyen uygulamayı silip pp25 üzerinden tekrar aktarın.Yine olmaz ise restore şart.
 

fetullahatac

Üye
admin ben dediklerinin hepsini yaptım oyunuda yükledim oyunu açınca kullanıcı adı ve şifresini istiyo nasıl çözerim ?
 


Üst Alt