PlayStation Nestayı Sakatladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
PlayStation Nestayı Sakatladı
PlayStation Nesta'yı Sakatladı

AC Milan'ın defans oyuncusu Alessandro Nesta, saatlerce playstation oynadığı için sol elinin başparmağını sakatladı. Nesta ameliyat olacağı için dört hafta sahalardan uzak kalacak. F.Bahçe'nin Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Milan'da şok. Alessandro Nesta sol başparmağından sakatlandı. 1 ay forma giyemeyecek. Yalnız Nesta'nın sakatlığının sebebi futbol değil PlayStation. Milli oyuncu, boş zamanlarında oynadığı video oyunları yüzünden teknolojik strese yakalandı. Teknolojik stres, video oyunu tutkunlarının özellikle başparmaklarında ortaya çıkıyor. İtalyan futbolcu, aynı sorunu geçen yıl da sağ bileğinde yaşamıştı.
 


NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
:ehe: yakında bendede çıkmazsaa iyi :ehe:
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
Valla bişey diyemiyecem.. Sahada oynadığınız futbol yetmiyomu kardeşim bide evde saatlerce oynamanın ne alemi var :D
 
c4n4fort3

c4n4fort3

Üye
playstation stres atmak için oynarım ben adam daha strese girmiş maclarda gol atamasa sitrese girmez
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
he millet delirmiş kendini gol kralı yapmak istiyodu galiba.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Bence bu şeyler bizim için sporcuları biz oynuyoruz onlar kendilerini onatmaları saçma yani ben olsam zaten sabah akşam gerçeğini oynuyorum diyelim kesinlikle kendimi PS hastası etmem
 
Caine

Caine

Üye
bende o güzel savunmayı ve o teknikleri nerden öğreniyolar diyodum :DD vay vayyyy :ehe: iyi olmuş valla
 
ibonline

ibonline

Üye
muhahaha o kadar eleven7 oynadı hali bu oldu gerçi sitedeki cainede yakında sakatlanacak :PP :P
 
Caine

Caine

Üye
Originally posted by ibonline@Oct 14 2005, 01:33 AM
muhahaha o kadar eleven7 oynadı hali bu oldu gerçi sitedeki cainede yakında sakatlanacak :PP :P
[post=190669]Quoted post[/post]​

yaw bana bişey olmaz. ben ps2 profesyöneliuyim oda kendince futbolda prof. gelsinde beni ps2 de yensin görewyim hadi gel nesta gell. ronaldinho gelsin yaaaa :box: 8)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

esokmen
Cevap
1
Görüntüleme
1K
esokmen
India
Cevap
12
Görüntüleme
2K
arslansem


Üst Alt