Philips mi ? Peh Çöpçü philips..
philips alıyorsunuz başarı teknik servis adında garantisi servisi yeteri kadar tatmin edici değil
2- philips 960 2 sene önce almıştım 2mp kamera diyor nokianın vga sından farkı yok..
3- bluetooth diyordu dosyada aktarım sınırı en fazla 350 kb buna bluetooth mu denir?
Kamerası çok gösterişli bir işe yaradığı yoktu allahtan sürgüsü bozuldu 1 ay garantide kaldıda xenium9@9w verdiler oda beş para etmez 1 yıl kadar kullandım parçasımı ne yanmış..adamlar 100 lira kadar bişi istiyorlar aten telefonun fiyatı o
gaza gelipte
Nokiadan şaşmayın
ben bir hata yapmıştık 2-3 yıl önce siz yapmayın aman haa nokianın 10 da 1 i etmeyecek makinalar bunlar..