PES13 hakkında merak ettiklerim...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
PES13 hakkında merak ettiklerim...
kuran ve oynayan var mi forumda yorumları alalim
 


qazwsxe

qazwsxe

Üye
evet oynuyorum bence güzel olmuş :)
 

cukuleaks

Üye
Ben kurdum oynadım bu sabah :ehe Halada oynuyorum :D

- - - Eklendi - - -

Demo değil :D
 
qazwsxe

qazwsxe

Üye
beklenen tarihten daha önce internetten indirdim tam sürümünü
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
evet 18 inde internete düştü ;) peki 12 ye göre oyun biraz ağır demi yani oyuncu topu alıp süratle gidebiliyor mu

- - - Eklendi - - -

peki gs de yeni transferler yer alıyor mu ;)


- - - Eklendi - - -

bir de messi nin gücünü kaç yapmışlar romaldo 98 idi demoda :)


- - - Eklendi - - -

torremt olsa bende indirirdim :)


- - - Eklendi - - -

demo sürümü ile tam sürüm aynı gibi mi yoksa fark çok mu... Çünku demo sürümünde romaldo top ile 12 deki gibi hızlı gidemiyor bunu öğrenmek istiyorum
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Bayadır oynuyorum. Gayet güzel
 
caner5588

caner5588

Üye
dostum isim yanlış düzgün isim koy ve hemen altta pes 2013 sohbet alanı var

- - - Eklendi - - -

dostum çok sağol dikkate aldığın için ;)

- - - Eklendi - - -

dostum açıklayayim
oyun harika oyuncu geçmek çok aşırı zor ve ronaldo 99 messi 98

- - - Eklendi - - -

bak birde yukarda aç tim konu hersey var orda merak ettiğin şeyler
 
karanlık-lord

karanlık-lord

Üye
oyun super arkadaslarla kapısıyoduk ama ıkılı maclarda ronaldo ucuyo messı sonuk kalıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt