Perspective 1.0 IND190

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
79mm79

79mm79

Üye
paylaşım için teşekkürler harika bir tema
 


najanaja

najanaja

Üye
ben kaç gündür girmemişim tema bölümüne :) setle uğraşıyodum işte buraları unuttum :) en güzeli bu olmuş şefafflık kullanmış bi çok yerde ben buna geçeyim :) teşekkürler kardeşim emeğine sağlık :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
ben kaç gündür girmemişim tema bölümüne :) setle uğraşıyodum işte buraları unuttum :) en güzeli bu olmuş şefafflık kullanmış bi çok yerde ben buna geçeyim :) teşekkürler kardeşim emeğine sağlık :oke:
Geç bakalım kardeşim rica ederim :) aynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
Geç bakalım kardeşim rica ederim :) aynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo :)

kodunu bulabilirsek içinden bulur sileriz sorun kalmaz :) ama hangi ikon o onu bulmak lazım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
biraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekir :D o kadar sabrın warmı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
biraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekir :D o kadar sabrın warmı :)
premium temanın zararları :) yok kalsın ya böyle iyi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Ferzan

Ferzan

Üye
:tşk:
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
:tşk:
 

burakkk97

Üye
Teşekkürler Faruk abi
 
najanaja

najanaja

Üye
adını boşuna kaldırmışsın profilden :) burak seni ele werdi :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
amficci

amficci

Üye
teşekkürler
 
Bomb City

Bomb City

Üye
:tşk:
 
djkaptan

djkaptan

Üye
bende tema bozuk diyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt