Rica ederim güle güle kullanpaylaşım için teşekkürler harika bir tema

Geç bakalım kardeşim rica ederimben kaç gündür girmemişim tema bölümünesetle uğraşıyodum işte buraları unuttum
en güzeli bu olmuş şefafflık kullanmış bi çok yerde ben buna geçeyim
teşekkürler kardeşim emeğine sağlık
![]()
aynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo 
Geç bakalım kardeşim rica ederimaynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo
![]()
ama hangi ikon o onu bulmak lazım 
Aynen dicektim sana ama kod önemli onu bilmediğimizden demedim
kodunu bulabilirsek içinden bulur sileriz sorun kalmazama hangi ikon o onu bulmak lazım
![]()

premium temanın zararlarıbiraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekiro kadar sabrın warmı
![]()
yok kalsın ya böyle iyi 


Rica ederim kardeşimTeşekkürler Faruk abi
sağlık olsunadını boşuna kaldırmışsın profildenburak seni ele werdi
![]()

Rica ederimteşekkürler

Bu kadar kişi kullanıyo ve bende kullanıyorum böyle bi hata alan olmadı kaldırıp tekrar yükleyinbende tema bozuk diyor
