Tavsiye Pencereli Deri Kılıf Kullanan Var Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

5800

Üye
    Konu Sahibi
Pencereli Deri Kılıf Kullanan Var Mı?
Şu resimdeki gibi önü pencereli deri kılıflardan kullanan varsa telefonun ekranı açıkken bir foto koyabilr mi? Kullanışlı mı?

 


ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
hiç gerek yok cüzdanlı kılıf alın daha mantıklı
 

oktayakgoz

Üye
bu kılıflıktan çıkmış. bunu alsam bunun üzerine kılıf almam gerekir ekranı koruması için
 
istisna97

istisna97

Üye
Arkadasimda var galaxy trendde guzel duruyor
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Ben kendim falçatayla denicem :D elimde bunun penceresiz olanı var masrafıda çok değiş zaten denerim bakalım yapabilirsem fena olmaz :D
 

jepaq

Üye
720'nin ayırt edici özelliklerinden biri ince ve hafif olması..böyle kılıflar o özelliği yok ediyor. yine de tercih sizin elbette. bir de o L seklindeki açıklığın mantığı nedir..glance için mi
 
alical33

alical33

Üye
o kılıfın şekli hiç hoşuma gitmedi benim alttaki pencere neysede o soldan yukaru doğru açıklık çok çirkin duruyor bence gerek yoktu öyle bişeye aramayı cevaplamak için yukarı kaydırılması için yapılmış sanırım ama okadar büyük bişeye gerek yoktu bnce
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
alacaksanız flip alın yada cuzdanlı flip alın. Benim önerim cuzdanlı flip
 


Üst Alt