o kılıfın şekli hiç hoşuma gitmedi benim alttaki pencere neysede o soldan yukaru doğru açıklık çok çirkin duruyor bence gerek yoktu öyle bişeye aramayı cevaplamak için yukarı kaydırılması için yapılmış sanırım ama okadar büyük bişeye gerek yoktu bnce