PDF+ Pro 1.76 - Nokia s60 3rd ve 5rd icin.

Sponsorlu Bağlantılar

pocelain

Üye
Allah razı olsun kardeşim çok lazımdı böyle free bi program. adobe kullandım az kalsın 30 lira verip 6 aylığına satın alıcaktım :)
 


Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler güzel paylaşım :oke:
 

kadir7791

Üye
teşekkürler
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sorun degil
 

hoba

Üye
sanırım 5530 ile uyumlu degil. devamlı dosya bozuk hatası alıyorum.
 
ZeynEpmin

ZeynEpmin

Üye
Emeğinize sağlık..
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sagol
 

hwesta2001

Üye
N5800 e demin kurdum sorunsuz çalıştı. Telefon hacksiz üstelik teşşeküler yapana paylaşana :D
 
ungood20

ungood20

Üye
bu bendw olmadı.
Aa alternative yükleyin cok iyi adobe alternatifiir.
Cok rahat yapmış vasily hatta başka yapmışmı diye araştırdım adam tek yapmış başka gözükmüyor sourceforce de..
Zaten ücretsizde cok beğendim.
 
Killastyle

Killastyle

Üye
***** a süresi geçmiş serfitika diyor 15 gün içinde çözümlerini ekliyorum :) emeğine sağlık kardeşim 15 günlükte olsa güzel işlh bi çözüm getirirsin çok dua ederim sana :)

--------------- Ekleme ---------------

c.r.a.ck a
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
a süresi geçmiş serfitika diyor 15 gün içinde çözümlerini ekliyorum :) emeğine sağlık kardeşim 15 günlükte olsa güzel işlh bi çözüm getirirsin çok dua ederim sana :)

--------------- Ekleme ---------------

c.r.a.ck a

Kardes bu program ... 15 gün falan yok... Sertifika yok... register yok,... 15 gün yok... indir,yükle,kur,calistir.
Güle güle kullan:d:
 
kemal21

kemal21

Üye
sağol
 
antalyayavu

antalyayavu

Üye
bakalım bı nasılmıs
 

rastmus

Üye
direk sis dosyasini koyabilirmisiniz. telden baglaniyorum ve bu app cok lazim
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
aynen öyle
 

killerman1

Üye
gercekten muhteşem bi pdf okuyucu kesinlikle adobeden daha ii ve daha hızlı tavsiye etmekle kalmam siddetle oneririm tesekkurler
 
GaNgS

GaNgS

Üye
tşkler kardeşim 5800 da sorunsuz çalıştı :oke:
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sorun degil.
 

JayJayyy

Üye
süpersin.önemli bir program.tşk.
 
Cengizt

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
sagol
 


Üst Alt