Pc Guvenligimiz Icin Bi Okuyun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ersan89

Üye
    Konu Sahibi
Pc Guvenligimiz Icin Bi Okuyun
bole bi mail geldi. sizde dogrumudur. yada bir tuzak midir?. yadımcı oluraniz sevinirim




>>> >>> >>>> >> >>
>>> >>> >>>> >> >>merhaba ben
türkiye'nin HACKER'lerindenim elimde
>>>çok güçlü
>>> >>> >>>>bir
>>> >>> >>>> >> >>virüs var.Bunu en güçlü
>>> >>> >>>>programlar(anti-virüs)kaldıramaz.Yönetimi
>>> >>> >>>> >> >>ise sadece benim elimde ve onu kullanmaktan
>>>kaçınmam.Benim
>>> >>> >>>>e-mail
>>> >>> >>>> >> >>adresinizin kapanmasını ve sonsuza kadar yeni adres
>>> >>> >>>>açamayacağınızı
>>> >>> >>>> >>
>>> >>> >>>> >>
>>> >>> >>sağlıyabilirim.Bilmelisiniz ki her kişinin gönderdiği adres
>>> >>>
>>>>bu
>>> >>> >>>> >> >>program sayesin de elime geçiyor.Bu yüzden benle
>>>oyun
>>> >>> >>>>oynamayın...
>>> >>> >>>> >> >>BU İLETİYİ ŞUBAT 16 2006 TARİHİNE KADAR
>>>LİSTENİZDEKİ
>>> >>> >>>>HERKESE
>>> >>> >>>> >> >>GÖNDERİN!!!!!!!! Bakın şaka yapmıyorum dikkatli
>>>olun ve
>>> >>> >>>>ciddiye
>>> >>> >>>> >> >>alın.Sistemi istediğim zaman kullanabilirim...Kaçma
>>> >>> >>>>şansınız yok.Ve
>>> >>> >>>> >> >>bu arada programı ben kurdum.O yüzden başka

>>>programlarla
>>> >>> >>>> >> >>kapatmanıza imkan YOKTUR!! İletiyi göndermeyen
>>>kişilerin ve
>>> >>> >>>>bu
>>> >>> >>>> >> >>mesajı silen kişiler 16.02.2006 tarihinde
>>>e-mailleri
>>> >>>
>>> >>> >>>>kapatılacak ve
>>> >>> >>>> >> >>bidaha yeni e-mail adresi alamayacaklar... BU ŞAKA
>>>DEĞİL
>>> >>> >>>> >> >>İNANMAYANLAR 16.02.2006 TARİHİNE KADAR BEKLESİN VE
>>>OLANLARI
>>> >>> >>>> >> >>HAYRETLE İZLESİNLER... >>>> >> >>
>>> >>> >>>> >>
>>
 


iceboy

iceboy

Üye
Ah! Gicik oluyorum boylelerine ya! Arkadaslar bana boyle seyler gonderincede onlara cok kiziyorum. Yokmus mutlu olman bu maili 10 kisiye gondermen lazim! Yok efendim bu maili bilmem kac kisiye gondermezsen kotulukler pesini birakmaycakmis!!!

BLAH diyorum abicim ya! Cok duyduk bunun gibi "msn adresin kapanacak" hikayelerini. MSN parali olacak diyenleride!
Hepsi palavra!!!

Ben artik boyle seyleri gorunce daha mailin en basindan, sonunun nasil bitecegini anliyor ve okumadan direk siliyorum cunku asabim bozuluyor!!!!!!!
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
Eskiden posta kutularına fotokopi bırakırlardı şimdi insanlar teknolojiye ayak uyduruyor ve Dijital

olarak sallamaya başlıyorlar hey ALLAH'ım ne Günlere Kaldık Hurefe bunlar batıl inanç bu arad

sakın şu nu yapmayın Gönderilecek kişi yazan yere birden fazla email yazmayın çünkü yazdığınız

diğer email yoladığınız kişilerde de aynen çıkıyor. ben bu adamın niyetini anladım( maiali yollayan

salak hacker'dan bahsedyorum) neyse burda söyleyipti milletin aklına karpuz kabuğunu

getirmeyeyim
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
dostum hiç bişe olmaz kafanı takma banada geldi daha farklısı ama ben tınlamadım msn nini patlarsa bile geri msn ni alabiliosun forumlarda nasıl yapıldıgına dair anlatıım var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt