ersan89
Üye
Pc Guvenligimiz Icin Bi Okuyun
bole bi mail geldi. sizde dogrumudur. yada bir tuzak midir?. yadımcı oluraniz sevinirim
>>> >>> >>>> >> >>
>>> >>> >>>> >> >>merhaba ben
türkiye'nin HACKER'lerindenim elimde
>>>çok güçlü
>>> >>> >>>>bir
>>> >>> >>>> >> >>virüs var.Bunu en güçlü
>>> >>> >>>>programlar(anti-virüs)kaldıramaz.Yönetimi
>>> >>> >>>> >> >>ise sadece benim elimde ve onu kullanmaktan
>>>kaçınmam.Benim
>>> >>> >>>>e-mail
>>> >>> >>>> >> >>adresinizin kapanmasını ve sonsuza kadar yeni adres
>>> >>> >>>>açamayacağınızı
>>> >>> >>>> >>
>>> >>> >>>> >>
>>> >>> >>sağlıyabilirim.Bilmelisiniz ki her kişinin gönderdiği adres
>>> >>>
>>>>bu
>>> >>> >>>> >> >>program sayesin de elime geçiyor.Bu yüzden benle
>>>oyun
>>> >>> >>>>oynamayın...
>>> >>> >>>> >> >>BU İLETİYİ ŞUBAT 16 2006 TARİHİNE KADAR
>>>LİSTENİZDEKİ
>>> >>> >>>>HERKESE
>>> >>> >>>> >> >>GÖNDERİN!!!!!!!! Bakın şaka yapmıyorum dikkatli
>>>olun ve
>>> >>> >>>>ciddiye
>>> >>> >>>> >> >>alın.Sistemi istediğim zaman kullanabilirim...Kaçma
>>> >>> >>>>şansınız yok.Ve
>>> >>> >>>> >> >>bu arada programı ben kurdum.O yüzden başka
>>>programlarla
>>> >>> >>>> >> >>kapatmanıza imkan YOKTUR!! İletiyi göndermeyen
>>>kişilerin ve
>>> >>> >>>>bu
>>> >>> >>>> >> >>mesajı silen kişiler 16.02.2006 tarihinde
>>>e-mailleri
>>> >>>
>>> >>> >>>>kapatılacak ve
>>> >>> >>>> >> >>bidaha yeni e-mail adresi alamayacaklar... BU ŞAKA
>>>DEĞİL
>>> >>> >>>> >> >>İNANMAYANLAR 16.02.2006 TARİHİNE KADAR BEKLESİN VE
>>>OLANLARI
>>> >>> >>>> >> >>HAYRETLE İZLESİNLER... >>>> >> >>
>>> >>> >>>> >>
>>
>>> >>> >>>> >> >>
>>> >>> >>>> >> >>merhaba ben
türkiye'nin HACKER'lerindenim elimde
>>>çok güçlü
>>> >>> >>>>bir
>>> >>> >>>> >> >>virüs var.Bunu en güçlü
>>> >>> >>>>programlar(anti-virüs)kaldıramaz.Yönetimi
>>> >>> >>>> >> >>ise sadece benim elimde ve onu kullanmaktan
>>>kaçınmam.Benim
>>> >>> >>>> >> >>adresinizin kapanmasını ve sonsuza kadar yeni adres
>>> >>> >>>>açamayacağınızı
>>> >>> >>>> >>
>>> >>> >>>> >>
>>> >>> >>sağlıyabilirim.Bilmelisiniz ki her kişinin gönderdiği adres
>>> >>>
>>>>bu
>>> >>> >>>> >> >>program sayesin de elime geçiyor.Bu yüzden benle
>>>oyun
>>> >>> >>>>oynamayın...
>>> >>> >>>> >> >>BU İLETİYİ ŞUBAT 16 2006 TARİHİNE KADAR
>>>LİSTENİZDEKİ
>>> >>> >>>>HERKESE
>>> >>> >>>> >> >>GÖNDERİN!!!!!!!! Bakın şaka yapmıyorum dikkatli
>>>olun ve
>>> >>> >>>>ciddiye
>>> >>> >>>> >> >>alın.Sistemi istediğim zaman kullanabilirim...Kaçma
>>> >>> >>>>şansınız yok.Ve
>>> >>> >>>> >> >>bu arada programı ben kurdum.O yüzden başka
>>>programlarla
>>> >>> >>>> >> >>kapatmanıza imkan YOKTUR!! İletiyi göndermeyen
>>>kişilerin ve
>>> >>> >>>>bu
>>> >>> >>>> >> >>mesajı silen kişiler 16.02.2006 tarihinde
>>>e-mailleri
>>> >>>
>>> >>> >>>>kapatılacak ve
>>> >>> >>>> >> >>bidaha yeni e-mail adresi alamayacaklar... BU ŞAKA
>>>DEĞİL
>>> >>> >>>> >> >>İNANMAYANLAR 16.02.2006 TARİHİNE KADAR BEKLESİN VE
>>>OLANLARI
>>> >>> >>>> >> >>HAYRETLE İZLESİNLER... >>>> >> >>
>>> >>> >>>> >>
>>
