(PATCH) N9 UI for symbian belle fp1 fp2 refresh

    Konu Sahibi
(PATCH) N9 UI for symbian belle fp1 fp2 refresh
açıklama: bu yama ile n9 görünmü elde ediyorsunuz arkadaşlar, yamayı aktif yaptığınızda alt bar yok oluyor onun dışında ne artısı var anlamadım yani andro menu kullanmıyorsanız, bir faydası yok

uygulama: xplore ile zip içindeki patches isimli klasörü c kök dizine bırakın yada patches isimli klasörün içine dosyayı manuel olarak bırakın ve rompatcher uygulamasını açıp aktif yapın
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Toprak47, Silinen Üye 2480407, karamelekselo ve 1 kişi daha

achambo

Üye
deniyelim bakalım neymiş

teşekkürler abi
 
Tepkiler: yaren_dede
    Konu Sahibi
deniyelim bakalım neymiş

teşekkürler abi

geçen yaptım andro menu olduğu için altbarın yok olduğunu farketmedim neyse telefon içinde bir yere giriyorum altbar yok dedim telefon formatlık oldu herhalde sonra yamayı aktif yaptığım aklıma geldi az daha format atacaktım tele
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve achambo

achambo

Üye
ben de alt barı yoketmekten başka fark göremedim

- - - Eklendi - - -

kaydırınca menüye geçse iyiydi
 
    Konu Sahibi
ben de alt barı yoketmekten başka fark göremedim

- - - Eklendi - - -

kaydırınca menüye geçse iyiydi

bunu uygulayınca seçeneklere ulaşamıyorsun ne amaçla yapmışlar hala anlamadım
 
Tepkiler: achambo

Anil-D

Üye
tesekurler
 
Tepkiler: yaren_dede

mferdi

Üye
Demekki istenince oluyomuş tşk kardeşim bunun yakında birde lumia serisi çıkarsa hiç şaşmam