ekran kartı ferrari oluyorkim ferrari kim lastik![]()

e tabi modifile şahin hızı artmış biraz
işlemci lastik mi yani... fazla küçümsedin sen darbogaz yok dedim o kadar
......![]()

Murat 131e ferrari lastiği takmış![]()


mw3 süper bir oyun bitirdim kesinlikle tavsiye ederim bat3 ü denemedim oda süper oyunSizce bf3 mü yoksa mw3 mü?
- - - Eklendi - - -
Izlemenizi tavsiye ederim.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
izlemiştim bu videoyu 
kartal ozamanBF3 ve işlemcim şahin felan değil![]()

Tehlike ";4882420][COLOR="DarkRed' Alıntı:
kartal ozaman![]()
bu arada bence mw3 çünkü bf3 bana çok yavaş geliyor.[/COLOR]
yanlış bildin torosbu arada bence mw3 çünkü bf3 bana çok yavaş geliyor.
ozaman neden sordun 
yanlış bildin torosbu arada bence mw3 çünkü bf3 bana çok yavaş geliyor.

BF3 daha çok sistem istiyor...
yavaş gelen ne ?
ayrıca bf3 ü ultrada oynuyorun![]()
.ayrıca bende ultrada oynuyom hemde senden daha iyi.hava mı atıyon
Hayırlı olsun oyun kart sağlam bişe gerçekten bizde Sapphire HD3850 ile idare edelim
- - - Eklendi - - -
Hayırlı olsun oyun kart sağlam bişe gerçekten bizde Sapphire HD3850 ile idare edelim![]()

ben aksiyon anlamında dedim.ayrıca bende ultrada oynuyom hemde senden daha iyi.hava mı atıyon
![]()

ultramı degilmiSen daha az fps alıyon.![]()


