baby_face_
Üye
Öldürmek Allah'ın işidir.Yok arkadaş yok idam gelmeden bu ülkede hiçbir şey yolunda gitmezher ne suçtan olursa olsun suçu işleyen o ipte sallanacak arkadaş o ipin ucuna düşecek kişi ben de olsam o idam gelecek arkadaş gelecek işte o kadar............
hayırdır sen bu aralar bi sakinleşmiş bir durulmuşsunBende yazmak isterdim ama yazamıyorum...
şeriatta her suçlu idam edilmez kısas uygulanır bu bir, ikincisi her kısas da uygulanacak diye bir kaide yok isterse mağdur taraf suçluyu affedebilir bu iki, nedense mağdur olan biz olunca suçlu idam edilsin, başkası olunca idama karşıyız edebiyatı bu dünyada revaçta bu da üç...ne şeriatı idam sadece şeriat ülkelerindemi var hem ben vatan hainleri ve teröristler dışındada idama da karşıyım bu adama ver ağırlaştırılmış mühebbetı yeter
Mustafa cığım profilinde gördüğüm kadarıyla yaşın 17 ( doğru olduğunu göze alarak) istersen sen siyasi konulara hiç girmeİdam olamaz avrupa birliğine girnek içib r.t.e kaldırdı idamı apoda kurtuldu
17 olabilir ama youtubdan izleye izleyede öğrenebiliyoruz bnde öyle bilgilendimhayırdır sen bu aralar bi sakinleşmiş bir durulmuşsun
şeriatta her suçlu idam edilmez kısas uygulanır bu bir, ikincisi her kısas da uygulanacak diye bir kaide yok isterse mağdur taraf suçluyu affedebilir bu iki, nedense mağdur olan biz olunca suçlu idam edilsin, başkası olunca idama karşıyız edebiyatı bu dünyada revaçta bu da üç...
Örnek vereyim, Annen veya baban atm den emekli maaşını çekerken gasp edilse ve oluşan arbedede Allah göstermesin hayatını kaybetse, ve sen de o an gaspçıyı yakalasan ne yaparsın???
Samimi bir şekilde cevabını bekliyorum.
Mustafa cığım profilinde gördüğüm kadarıyla yaşın 17 ( doğru olduğunu göze alarak) istersen sen siyasi konulara hiç girme
sen demek istediğimi anlamamışsın17 olabilir ama youtubdan izleye izleyede öğrenebiliyoruz bnde öyle bilgilendim
yavaş la MetinÖnce hadım etcen sonra kazığa oturtcan öyle iple idam olmaz, hem bu alemde hem öbür tarafta acı çekmeli
Yeniden yasa düzenlenmesi lazım. Herkes biliyor bir gecede ne yasaların çıktığını, revize edildiğini. Çok zor değil yani bu iş.
Tecavüz suçluları için idam gelmeli. Ne af, ne bir şey. İdam tamamen gelirse o kötü. Çünkü tecavüz suçlularından çok siyasiler idam edilir. Tarihte de gördük bunun örneğini. Yasanın tecavüz suçluları için düzenlenmesi gerek. Yeter bıktık artık. O kızın tek suçu yalnız başına toplu taşıma aracına binmek. Lanet olsun artık yolda arkamıza baka baka yürüyoruz. Kadın olmak bu kadar ucuz olmamalı.
Karabulut cinayetinde de ayaklandık oo kıyametler koptu herkes sokağa döküldü, noldu şimdi o pisliğe?
Öldü mü, kaçırıldı mı, birileri mi göz yumdu belli değil. Olan o kıza ve ailesine oldu.
Tecavüz zanlıları için idamı her türlü destekliyorum. Birkaç vakada gebersin 3-5 kişi, o zaman nasıl caydırıcı olduğunu hepimiz görürüz.
Kimse cesaret edemez! Devlet de artık bu kadar pisliğe göz YUMAMAZ!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?