ouSahin
Üye
Özenti Gençlik Hayranım Sana
Özenti Gençlik Hayranım Sana
Özenti Gençlik Hayranım Sana
Bi’ kız gördüm bugün göktürk sokaklarında. Elinde starbucks kahvesi, otobüs durağına doğru gidiyordu.
Herşey normal, herşey rutin. Anormal birşey yok.
Kız kahvesinden bir yudum aldı, sonra bardağa baktı.
Tanrım o da ne! Marka arka tarafta kalmış.
Hayır, olamaz! Hemen bardağı çevirdi, marka öne geldi. Üstüne birde kontrol etti.
Ah dedim. Yavrum dedim. Yazık dedim.
Allah bilir, o bardağı da saklar şimdi.
biraz düşünürseniz anlarsınız
ama anlamayanlar için anlatim anladıgım kadarıyla tabi
bu hikaye bir alıntı bu arada...hikayeyi anlatan abimiz bir kız görmüş elinde Amerikan malı starbucks onu içerek otobüs duragına gidiyormuş..tabi bunu gören özenti gençlik var ve kız şaşırıp arkasına bakıyo o marka başka bir yerde başka kimseler aynısını yapıyor..ve bir süre sonra yürürken karşısından gelen herkezde o marka onla ilgili herşey herkezde var yani herkez ona özenip almış onu ünlendirmiş...
ve o ünlenen şeyi abimiz kısaca diyorki bir gnderme yapıyor kıza eminim benden çıktı bu özenti şey diye saklar anlamına getiriyor..
tabi farklı bir düşüncesi olan arkadaşlarımız varsa paylaşsın
Özenti Gençlik Hayranım Sana
Bi’ kız gördüm bugün göktürk sokaklarında. Elinde starbucks kahvesi, otobüs durağına doğru gidiyordu.
Herşey normal, herşey rutin. Anormal birşey yok.
Kız kahvesinden bir yudum aldı, sonra bardağa baktı.
Tanrım o da ne! Marka arka tarafta kalmış.
Hayır, olamaz! Hemen bardağı çevirdi, marka öne geldi. Üstüne birde kontrol etti.
Ah dedim. Yavrum dedim. Yazık dedim.
Allah bilir, o bardağı da saklar şimdi.
biraz düşünürseniz anlarsınız

ama anlamayanlar için anlatim anladıgım kadarıyla tabi

bu hikaye bir alıntı bu arada...hikayeyi anlatan abimiz bir kız görmüş elinde Amerikan malı starbucks onu içerek otobüs duragına gidiyormuş..tabi bunu gören özenti gençlik var ve kız şaşırıp arkasına bakıyo o marka başka bir yerde başka kimseler aynısını yapıyor..ve bir süre sonra yürürken karşısından gelen herkezde o marka onla ilgili herşey herkezde var yani herkez ona özenip almış onu ünlendirmiş...
ve o ünlenen şeyi abimiz kısaca diyorki bir gnderme yapıyor kıza eminim benden çıktı bu özenti şey diye saklar anlamına getiriyor..
tabi farklı bir düşüncesi olan arkadaşlarımız varsa paylaşsın



...DELÜ
