marist
Üye
konuyu sonuna kadr okudum.
herkes cok anlamli seyler göndermis.
Ne yalan söyleyiyim konuyu okurken duygulandim !!!!!
DuyguLandığın Şey Nedir Yaw .

konuyu sonuna kadr okudum.
herkes cok anlamli seyler göndermis.
Ne yalan söyleyiyim konuyu okurken duygulandim !!!!!

