OVI store son versiyon buyrun

Sponsorlu Bağlantılar



gkyrn

gkyrn

Üye
Hard format atınca ovi silinince bunu çalıştırıın hepsini yükle qt falan hepsini yükler. Qt yüklemenin en kolay yolu nokianın bir programının installerli versiyonunu yüklemektir.

şimdi bu ovi güncellemesini yükleyince qt dosyalarını geri mi yüklmeiş oldum ?başka bi qt yüklemesi yapmama gerek yok yani öyle mi arkadaşım?
 
achie

achie

Üye
versiyon 45 falan deil by 42 mevcut sürüm şuan
 
by_mecho

by_mecho

Üye
Ovi den yana hatası olmyan arkdaşlar burdan yüklemesin güncellemnin kendısnn gelmesini beklesin bence sonra hatalar veriyo benım baışma geldi 27 gün telfonsz kaldım servis yüzünden.
 

trontr

Üye
    Konu Sahibi
şimdi bu ovi güncellemesini yükleyince qt dosyalarını geri mi yüklmeiş oldum ?başka bi qt yüklemesi yapmama gerek yok yani öyle mi arkadaşım?
sonunda smart installer yazan programlar kendine lazım olan bütün bileşenleri indirir tabiki o anda internet bağlantın olması lazım. Ovi store sanırım en son qt güncelleştirmesini istiyor. Buna göre yüklemiştir.
Ben mesela fMobi1.3.3 installerli olanı yükledim. O en son QT yi otomatik yükledi. QT sorunum kalmadı
 
gkyrn

gkyrn

Üye
sonunda smart installer yazan programlar kendine lazım olan bütün bileşenleri indirir tabiki o anda internet bağlantın olması lazım. Ovi store sanırım en son qt güncelleştirmesini istiyor. Buna göre yüklemiştir.
Ben mesela fMobi1.3.3 installerli olanı yükledim. O en son QT yi otomatik yükledi. QT sorunum kalmadı
o zaman burdaki güncellemeyi yüklediğime göre yüklenmiştir sanırım.peki hangi qt sürümünün yüklü oldu nasıl öğrenebiliriz telden?bir de ovi store da şu anda girip bi uygulama indirdiğimde sorun yok fakat ikinci uygulamayı oviyi kapatmadan yüklemek istediğimde yükleniyor yazısı çıkıp öyle kalıyor ovi hesap sayfası açılıyor ve bendekiler kısmı yükleniyor görüntüsünde kalıyor yani bendekiler bölmünün içinde yuvarlak yükleme simgesi dönp duruyor ve bendekiler listesi yüklenip açılmıyor.bunu nasıl düzeltebilirim acaba yardımcı olabilcek olan var mı?
 

trontr

Üye
    Konu Sahibi
o zaman burdaki güncellemeyi yüklediğime göre yüklenmiştir sanırım.peki hangi qt sürümünün yüklü oldu nasıl öğrenebiliriz telden?bir de ovi store da şu anda girip bi uygulama indirdiğimde sorun yok fakat ikinci uygulamayı oviyi kapatmadan yüklemek istediğimde yükleniyor yazısı çıkıp öyle kalıyor ovi hesap sayfası açılıyor ve bendekiler kısmı yükleniyor görüntüsünde kalıyor yani bendekiler bölmünün içinde yuvarlak yükleme simgesi dönp duruyor ve bendekiler listesi yüklenip açılmıyor.bunu nasıl düzeltebilirim acaba yardımcı olabilcek olan var mı?
forumda aratırsan qt info die bi program va o versiyonu gösterir. Ama diğer sorunun için bişi diyemicem
 
  • Beğen
Tepkiler: gkyrn
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yükledik ama dil değiştirmeden qt li program yüklenmiyor hala..yok mu bunun kesin çözümü habire dil değiştirmeye gerek kalmadan
 

yanam

Üye
tskler gardes
 
erollcelik

erollcelik

Üye
Ovideki sosyal güncellemesini bir türlü yükleyemedim. Yükleyen varmı?
 
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
bu stabil kelimesine de ayar olmaya başladım arkadaş.
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
nokia gibi ovi de bi asrın hatası :D
 
Asipoyraz34

Asipoyraz34

Üye
Birdaha nokia'ya para verirsem ne olayım.. beş para etmez herşeyi sorun arkadaş.. telefonlar problem yazılımlar problem üret-sat-s..... et mantığı işliyor.. ama dediğim gibi kimseye aldırmam ailemde ve almam. artık benim için son hataydı. durum düzelsin düşünmeden android harikalar diyarına geçeceğim... symbian mağduru olarak!
 
atmaca508

atmaca508

Üye
ben yukledim ve yaninda anna icin yaziyordu
 

yanam

Üye
tskler saogl
 

elit7534

Üye
ellerinize sağlık
 

Bberkan40

Üye
All sharing functionality on FileSonic is now disabled. Our service can only be used to upload and retrieve files that you have uploaded personally.

If this file belongs to you, please login to download it directly from your file manager.




diyor
 

fearfactoryy

Üye
All sharing functionality on FileSonic is now disabled. Our service can only be used to upload and retrieve files that you have uploaded personally.

If this file belongs to you, please login to download it directly from your file manager. bende de aynısı çıktı.
 


Üst Alt