anna yakında gelir o zaman![]()
evet bana bayagi hizlanmis geldi ..su ovi ile ugrastiklari kadar anna ile ugrasiyorlarmidir acaba merak ediyorum![]()
artık gelsin yani programların simgeleri bile değişti oyunların falan ama ortalıkta anna yok hâla 
daha neler nerde gördünMillet ovi'yi kapatıcakmış nokia![]()
nette okudum Nokia Services geliyomuş ovinin yerine ....
daha neler nerde gördün
