ovi mağaza güncelleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
ovi mağaza güncelleme
az önce ovide dolanırken bianda güncelleme geldi dedi otomatik güncelledim hemen tabi =) bilginiz olsun arkadaşlar birtek bana gelmemiştir heralde bi bakın isterseniz =)
 


uribaju

uribaju

Üye
bana gelmemis sanirim herkese sira ile geliyo..
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
bilmyorumki valla heycanlandm bende anna alameti falan dye =)
 
uribaju

uribaju

Üye
ya ben yukleme dosyasiyla yukledim simdide indirme yapamiyorum oviden :S
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
ala ala yaa :s guncelleme vardi ama dmi ?
 
uribaju

uribaju

Üye
yoktu direk yukleme dosyasi buldum son surumun sonra uzerine kurdum :D
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
nse indirymu bari :D
 
uribaju

uribaju

Üye
yok :D son surum 2,12,42 mi acaba dogrumu kurdum olmazsa silicem oviyi bidaha kuracam
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
aynen usta bendede oyle gorunyo :)
 
uribaju

uribaju

Üye
tamam oldu yaw reset atmam gerekiomus :D gozle gorulur hizlanma var sende farkettinmi
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
ilk girdigmde farkettim hemde :D onceki surumde kendi kendine ckyodu bazen ve cok yavasti simdi super valla :)
 
uribaju

uribaju

Üye
evet bana bayagi hizlanmis geldi ..su ovi ile ugrastiklari kadar anna ile ugrasiyorlarmidir acaba merak ediyorum :ehe
 
Utku

Utku

Üye
anna yakında gelir o zaman :eller:
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Bende De Görünmüyor, Henüz .
 
uribaju

uribaju

Üye
bende de gozukmedi ben sis dosyasini kurdum direk ustune ozaman oldu ..
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
anna yakında gelir o zaman :eller:

inşallah gelir =))

----------Eklendi @ 17:32:31 ---------- Yazıldı @ 17:31:39 ----------

evet bana bayagi hizlanmis geldi ..su ovi ile ugrastiklari kadar anna ile ugrasiyorlarmidir acaba merak ediyorum :ehe

onur bende merak ediyorum valla :D artık gelsin yani programların simgeleri bile değişti oyunların falan ama ortalıkta anna yok hâla :D
 

tnrblr

Üye
Millet ovi'yi kapatıcakmış nokia:hmmm
 
nalbantoguz

nalbantoguz

Üye
ya arkadaşlar ne olur yardım edin benim sürüm 2.12.42 bu son sürümmü benim sorunum var ovi de ovi yi açıyorum ovi açılıyor ancak oturum açmak için tıkladığımda yükleniyor yazıyor öyle kalıyor sizde de oluyor mu nokia yı aradım yapılandırma var dediler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt