overclock islemonde scaling ayari ne olmali

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djefsane

djefsane

Üye
    Konu Sahibi
overclock islemonde scaling ayari ne olmali
Samsung giomu ovrrclok yapicam bu islwmde overclock scaling ayailri ne olmali on demand mi performance mi
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
hangi romu kullaniyorsun?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Gio sadece 2.3.5 costum romda oc edilebiliyor diye biliyorum oda ancak 90o kadar oluyor. Bizzat denedim 900 üzerinde cihaz kapanıp yeniden açılıyor. Açıkçası tavsiye etmem.
 
djefsane

djefsane

Üye
    Konu Sahibi
peki 2.3.5 custom rom Overclok yaparken scaling ayarı yazıyor on demand felan yazıyor performance felan hangi ayarı kullanıcaz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
peki 2.3.5 custom rom Overclok yaparken scaling ayarı yazıyor on demand felan yazıyor performance felan hangi ayarı kullanıcaz

Hatırlamıyorum açıkçası çünkü beğenmediğim için kaldırdım. Ben default gelen ayarı yapmıştım daha sonrada performasa ayarladım. Ayarları deneyebilirsiniz yalnız telefonu her kapadığınızda ayarlar sıfırlanıyor yeniden oc etmeniz gerekiyor.
 

Lenneth

Üye
Ondemand işlemciyi gerektiğinde yükseltmeye ayarlar, çoğu telefonun varsayılan governor ayarı budur. Atıyorum kernel'in desteklediği frekanslar 300-600-800-1000 mhz ise telefon boştayken 300'de çalışır, internet veya oyun açıkken 800-1 ghz arası değişir.

Performance işlemciyi her zaman en yüksek değerde çalıştırır. Telefon boşta veya kullanılıyor olması fark etmez, o yüzden hızlı şarj düşürür ve ısınma sorunlarına sebebiyet verir. Tavsiye etmem.
 
PriZm

PriZm

Üye
ben 1.3 ghz ondemand modunda kullaniyorum.semaphore 1.8.0 bigmem versiyon yüklü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt