Ondemand işlemciyi gerektiğinde yükseltmeye ayarlar, çoğu telefonun varsayılan governor ayarı budur. Atıyorum kernel'in desteklediği frekanslar 300-600-800-1000 mhz ise telefon boştayken 300'de çalışır, internet veya oyun açıkken 800-1 ghz arası değişir.
Performance işlemciyi her zaman en yüksek değerde çalıştırır. Telefon boşta veya kullanılıyor olması fark etmez, o yüzden hızlı şarj düşürür ve ısınma sorunlarına sebebiyet verir. Tavsiye etmem.