Otoparka Kendi Kendine Park Ediyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OPC

OPC

Üye
    Konu Sahibi
Otoparka Kendi Kendine Park Ediyor


Alman otomobil devi Volkwagen'e bağlı olan Audi, otomobiller için geliştirilen otomatik pilot teknolojisinde çok ilerilere gitti. Audi'nin yeni otomatik pilotu, otopark girişine bırakılan otomobilin kendi kendine otoparka girip uygun yere kendini park etmesini mümkün kılıyor. Otomobilin sahibi işi bitince arabasını geri çağırıyor ve araba sahibinden ayrıldığı noktaya geri dönüyor.
 


Enes

Enes

Üye
bunun videosunu izledim ben mükemmel :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye


yaygınlaşması gereken bir teknoloji çok kolaylık sağlar :oke:

:rica:

Olmayan teşekküre rica :ehe o değilde audinin asaleti yeter ya :sirit: cidden audilerin tasarımını başarılı buluyorum.hele o r8 varya :aha:


- - - Eklendi - - -

:tşk:
 
OPC

OPC

Üye
    Konu Sahibi


Olmayan teşekküre rica :ehe o değilde audinin asaleti yeter ya :sirit: cidden audilerin tasarımını başarılı buluyorum.hele o r8 varya :aha:


- - - Eklendi - - -

:tşk:

Rs6'lar mükemmel bence hem sw hemde spor tasarımı da süper :)

:rica:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
:oke:
 

Samet.25

sanırım otoparka kurulan bi düzenekle oluyor otomobilede bi parca takıp gitmesine olanak saglıyor yanı mıknatıs gibi otoparka kurulu düzen olmasa bos yeri filan nasıl bulacak araba kendı kendıne diye düşündüm ılk aklıma bu sekıl geldi neyse audi gecenlerdede yenı far teknolojısı ıle karsımıza cıkmıstı sımdıded bununla 2 3 sene sonrakı arabasında bu özellikleri toplar gibime geliyor tesekkurler haber için
 
OPC

OPC

Üye
    Konu Sahibi
sanırım otoparka kurulan bi düzenekle oluyor otomobilede bi parca takıp gitmesine olanak saglıyor yanı mıknatıs gibi otoparka kurulu düzen olmasa bos yeri filan nasıl bulacak araba kendı kendıne diye düşündüm ılk aklıma bu sekıl geldi neyse audi gecenlerdede yenı far teknolojısı ıle karsımıza cıkmıstı sımdıded bununla 2 3 sene sonrakı arabasında bu özellikleri toplar gibime geliyor tesekkurler haber için

Sensörlerle algılayabiliyor onu sisteme gerek yok zaten özelliği o. Ford'un da park sistemi var izleyebilirsin çalışma prensibini anlarsın ordan :oke:

:rica:
 

Samet.25



Sensörlerle algılayabiliyor onu sisteme gerek yok zaten özelliği o. Ford'un da park sistemi var izleyebilirsin çalışma prensibini anlarsın ordan :oke:

:rica:
Bilmiyoz sankii :birak: Şaka bi yana yapsınlar iyi olur kullanırız biz :D Yeterki biz yapmayalım onlar yapsın koysun önümüze :D
 
RAZOR26

RAZOR26

Üye
:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt