otg kablosu aldim nasil caliscak

Sponsorlu Bağlantılar

kutrhan

Üye
    Konu Sahibi
otg kablosu aldim nasil caliscak
merhaba arkadaslar ben dün zte blade s telefonuma otg kablosu aldim ve nasil calisiyor anlamadim, telefonumun android surumu 2.3.5 , bi program indirmem gerekiyosa bilen arkadaslar yardimci olabilirlerse sevinirim, simdiden tesekkurler
 


kutrhan

Üye
    Konu Sahibi
yardımcı olursanız sevinirim!
 
AkiliBidik

AkiliBidik

Üye
bazılarında algılıyınca yeşil ışık yanıyor bir yerinde .
 

Benzer Konular

09erbaa
Cevap
3
Görüntüleme
570
Mesut Aktaş
Cevap
2
Görüntüleme
340


Üst Alt