OS 4.0 çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
OS 4.0 çıktı
mac için itunes 9.2






3g


deowload


3gs


dowload



ipod touch 3rd generation


dowload

ipod touch 2nd generation


dowload



 

poestt

Üye
arkadasım bu 0s 4.0 ne ıse yarıyo bı cozemedım yaa elımde 3g var buna olur mu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
açıklama yaparmısın
 
Abiler ben yuklemeyin derim bunlar developerlar(program yapanlar) icin beta surumu bu. Dun steve jobs acikladi 2 hafta sonra cikacak update yani OS 4.
 

Dawn

Emekli Yönetici
bu bir nevi beta sürümü yurt dısından gelenler yapmasın
 
Bence final sürümü çıkınca da hemen yüklemeyin. İlk önce bi Jailbreak çıksın. Apple in bu sürümde açıkları kapattığı söyleniyor. Biraz beklemekte fayda var.
 

rapege

Üye
kardesim bir aciklama yapsan diyorum bu beta mi degil mi sirf tesekkur almak icin konu acmayalim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...