Orjinal Nokia XpressMusic Teması

Sponsorlu Bağlantılar

Reis-i Eagles

Reis-i Eagles

Üye
    Konu Sahibi
Orjinal Nokia XpressMusic Teması


İndirmek için;


 
  • Beğen
Tepkiler: s@hr@, Hooligan™, murax ve 5 diğerleri


hasanyar

hasanyar

Üye
Saol eline sağlık
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
5800 teması yanılmıyorsam bu ?
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
tesekkürler
 
Reis-i Eagles

Reis-i Eagles

Üye
    Konu Sahibi

vasvi

Üye
linkte sorun var
 

xmrtx

Üye
Şu an n85de bunu kullanıyorum gayet sade ve güzel,ekranda çok dikkatli bakılınca ufacık bi beyaz nokta gibi bişey var ilk baş telefonla ilgili ölüpixel tarzı bişi sandım :D ama tema ile ilgili galiba zaten SS dende belli oluyor.
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Yok bu n86 blazkın teması su anda onda gordum bi tek elıne saglık kardesım bu daha guzel diğerıne gore bys
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
eyvallah eline saglık
 

HarryPersy

Üye
tşkler calısmaların guzel...eline saglık ..paylaşımlarının devamı dileğiyle....
 
bestik95

bestik95

Üye
n70 için olanı yok mu bunun varsa biri yüklesin
 

kaaarizmaaa

Üye
link kırık arkadaşım
 
Godfather

Godfather

Üye
Hmm telefonum yok yaw :s
 
merty24

merty24

Üye
link kırık konu kilit
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
hahahahaaa
işte ben bu temaya teşekkür ederim :)
 
GuardianTR_

GuardianTR_

Üye
Link kırık.. Yenilenebilir mi lütfen?
 

vodkaaa

Üye
yenile şunu ya çok istiorum bu temayı arkadaşım sana zahmet :)
 
Hooligan™

Hooligan™

Üye
Teşekkürler Emeğine Sağlık
 


Üst Alt