Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şu an n85de bunu kullanıyorum gayet sade ve güzel,ekranda çok dikkatli bakılınca ufacık bi beyaz nokta gibi bişey var ilk baş telefonla ilgili ölüpixel tarzı bişi sandım ama tema ile ilgili galiba zaten SS dende belli oluyor.
ELECTRONİC
Üye
Yok bu n86 blazkın teması su anda onda gordum bi tek elıne saglık kardesım bu daha guzel diğerıne gore bys