Optimus l7 sarj suresi iyi mi?

Sponsorlu Bağlantılar

oyuncu438

oyuncu438

Üye
    Konu Sahibi
Optimus l7 sarj suresi iyi mi?
Telefonu gece yatarken minimum ekran parlakligi ve diger butun ozellikler(bluethoot,veri,wifi gibi) kapali iken 8-9 saar bir surede %15 sarj gitmis bu normal mi bide photon browser gibi kendine ait flashi olan tarayici var mi?
 


skylinegti

skylinegti

Üye
8-9 saatte %15 şarj gitmesi normaldir...
 
oyuncu438

oyuncu438

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler peki photon browser tarzi bi tarayici mevcut mu?
 
skylinegti

skylinegti

Üye
firefox veya skyfire işine yarayabilir...
 
Peocawe

Peocawe

Üye
ben bir çok android cihaz ve iphone kullandım. fakat beni şarj konusunda en iyi idare eden telefon bu oldu... 2 gün 4 saat gittiğini gördüm ilk defa bi telefonumun.
 
netzach

netzach

Üye
Benim deneyimim oldukça kötü bu konuda L7 ile. Herşey kapalı / minimum, yalnızca 3G açık şekilde 1 günü zor tamamlıyor. Pek telefonla konuşan bir kişi de değilim.
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Üst Alt