operatör logosu yerine istediğimiz resmi koyma

Sponsorlu Bağlantılar



TopFury

TopFury

Üye
Aziz™;2371843' Alıntı:
uyumlu olduğunu sanmıyorum çünkü verdiği program bir kere s60v1 s60v2 için geçerli.yöntem çalışsa bile program çalışmaz
Şimdi V3 için de yoktur kesin...Sağol Aziz. :evet:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim:ok2:
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
Aziz arkadaşım konuya dahil olup soruları benim yerime cevapladığın için teşekkür ederim
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim kardeşim:ok2:
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
pekala ben normal türkcell ikonu bulamadım oraya nokia yazısı güzelolur kardeşim bu arada teşekkürler :)

Arkadaşım istediğin şeyi yaptım buyur:

Nokia Yazısı

 

xelilbaba

Üye
tsk
 

OğuzcanAbi

Üye
eyvallah
 
thehero660

thehero660

Üye
logom yok
 

m_tatlisu

Üye
''C:/system/Apps/phone/oplogo''
arkadaşlar ben n70 kullanıyorum ancak yukarıda belirttiğim adres yolunu bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim
 

kurnaz52

Üye
(İlk başta size vereceğim programı yükleyin)
Kardeş hani link logo yapma programının linki yoq cevap bekliyorum kardeşim!!!

--------------- Ekleme ---------------

mazlum kardeşim bana da yaparmısın logo DeaD+CLocq yazarmısın be kardeş lütfen ben yapamıyorum
 
By_MsTy_66

By_MsTy_66

Üye
Daha sonra bu yaptığımız resimleri 2 kere kopyalayıp 3 tane resim oluşturuyoruz

4) Bu resimlerin isimlerini sırasıyla 286_1_0.bmp , 286_2_0.bmp , 286_3_1.bmp olarak değiştirin

5) Bu dosyaları C:/system/Apps/phone/oplogo klasörüne taşıyıp eski resimlerin yerine koyun.

gardas bu nasıl yav telefonda c system falan yokki ya da vars ben bilmiyom bi yardımcı ol bana ya
 
TunaKarahan

TunaKarahan

Üye
Ellerine Saglik
 
cosi

cosi

Üye
teşekkürler :oke:
 


Üst Alt