operatör logosu yerine istediğimiz resmi koyma

Sponsorlu Bağlantılar

mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
operatör logosu yerine istediğimiz resmi koyma
Artık operatör logonuzun yerine istediğiniz resmi koyabilirsiniz

1) İlk başta size vereceğim programı yükleyin

2) Daha sonra istediğiniz resmi 97x25 pixellik bir bmp dosyasına kaydedin. İstiyorsanız bir png dosyasına kaydedip dosya uzantısını bmp olarak ta değiştirebilirsiniz

3) Daha sonra bu yaptığımız resimleri 2 kere kopyalayıp 3 tane resim oluşturuyoruz

4) Bu resimlerin isimlerini sırasıyla 286_1_0.bmp , 286_2_0.bmp , 286_3_1.bmp olarak değiştirin

5) Bu dosyaları C:/system/Apps/phone/oplogo klasörüne taşıyıp eski resimlerin yerine koyun.

program için Çilekeş arkadaşımıza teşekkürlerimi sunuyorum

Emeğe Saygı=Teşekkür Butonu
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: by hunter, kryqtonite, umutsuz__vaka ve 28 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
Önemli deil nadir
 

by_dogus

Üye
tşk kardeş
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
önemli deil kardeş
 

punqermojo

Üye
teşekküürler arkadaşım ama almayacagım ben saol ama elinde oraya güzel şekilde turkcell yazan bi logo varmı vodafonede görmüştümde ? cwp bekliorum :)
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
yok walla şansına küs
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
kardeş peki tmm ozmn bende kendim türkcell yazısı hazırlarımda kardeş böel bmb anlamıorum beN yrdım edermısın

tamam sen türksel yazısını ver ben senin için programa koyacam hatta programı ne zaman yüklersen o türksel yazısı çıkacak
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
Aziz™;2351886' Alıntı:
Abi desen çok iyi olur çünkü yaşça senden büyük ;)

orda yaşı gözükmüyor ki
ama bilseydim söylerdim ve artık söyleyecem de
 
Aziz™

Aziz™

Üye
tabi sende haklısın kardeşim yaş gözükmeyince insan bilemiyor ama herkes abi diyor belki görmüşsün diye dedim..
neyse konu için teşekkürler..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
sağol dostum
 

punqermojo

Üye
tamam sen türksel yazısını ver ben senin için programa koyacam hatta programı ne zaman yüklersen o türksel yazısı çıkacak

vallamı kardeşim peki kardeşim :) çok saol bu iyiligini unutmuycam :) bmb dosyası nasıl yapılır ben anlaıorum ama :( :)

--------------- Ekleme ---------------

tamam sen türksel yazısını ver ben senin için programa koyacam hatta programı ne zaman yüklersen o türksel yazısı çıkacak

bide bunu sis formatındamı yapıcan yoksa yukarıdaki anlattıgın gibimi yapıcam ?

--------------- Ekleme ---------------

Artık operatör logonuzun yerine istediğiniz resmi koyabilirsiniz

1) İlk başta size vereceğim programı yükleyin

2) Daha sonra istediğiniz resmi 97x25 pixellik bir bmp dosyasına kaydedin. İstiyorsanız bir png dosyasına kaydedip dosya uzantısını bmp olarak ta değiştirebilirsiniz

3) Daha sonra bu yaptığımız resimleri 2 kere kopyalayıp 3 tane resim oluşturuyoruz

4) Bu resimlerin isimlerini sırasıyla 286_1_0.bmp , 286_2_0.bmp , 286_3_1.bmp olarak değiştirin

5) Bu dosyaları C:/system/Apps/phone/oplogo klasörüne taşıyıp eski resimlerin yerine koyun.

program için Çilekeş arkadaşımıza teşekkürlerimi sunuyorum

Emeğe Saygı=Teşekkür Butonu

kardeşim hergün bakıyorum ama bi cevap yazmıosun ya
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
tamam geldim bu arada programı yukarıda anlattığım gibi yapıp sise gömücem
 

punqermojo

Üye
TopFury

TopFury

Üye
Acaba V3 için de uyumlu mu Mazlum?
 


Üst Alt