dindoruk
Üye
operada youtube videolarını izlemek ücretli midir?
arkadaşlar samsung corby wifi telefonum var ve wireless bağlantısından internete giriyorum. youtube videolarını opera ile izleyebilliyorum ancak, videoları açarken "...başlatılacak. airtime ücret gerektirir..." bir yazı çıkıyor. benim hattımda kontör ya da para olmadığı için hesabıma yansıyor mu bilmiyorum. acaba sonradan para yüklediğimde hattımdan ücret düşülür mü? yani operada youtubedan izlediğimiz videolar ücretli mi? sorum budur. birde bu yöntemle video izleyenler hatlarında bir eksilme gördüler mi? videoları baya kaliteli ve hızlı izliyorum bu hizmet ücretli olabilir diye düşünüyorum.

