arkadaşlar benim 5800 da sol üst köşede 2 tane yeşil nokta vr aşağı köşedede vr ama o zorla belli oluo.sanırım ölü pikselsizce nabim garantiye gtse ekran değişir 0 telefon içime sinmez içi açılcak siz olsanız napardınız yrdım pls
![]()
sizce yaparlarmi cunku bildigim kadariyla ekran soz konusu olunca giciklik yapiolar garanti disi fln diolar ...bende n79 kullaniom ve ekranin altinda baya toz var guneste fln ekran nerdeyse gorunmuyo bide sag ust kosede olu pixel ilk basta uc taneydi biraz zmn gecti smdi ise yuzlercesi birlesti koloni kurdu beles internetim bitsin garantiye gondercem anindasizce yaparlarmi cunku bildigim kadariyla ekran soz konusu olunca giciklik yapiolar garanti disi fln diolar ...
daha gelmedi benimki genpa garantili ama kvk ya verdim çünkü nokia.com.as garantili ikside bakıyor sonuctaborbey peki teli aldığında sorun düzelmişmi bi daha yaptımı?? sennki kvkmıdı genpamıdı?kvkya göndren bi arkinin telin vidaları yalama olmuş.sende böle sorun vrmı ekranda tozlar yada çizikler servisin yaptığı
0 telefon daha ya gndermeye kyamıom haksızmıyım nktalar can sıkıcı ama 

