Ölü Pixsel fikirleriniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asedme

asedme

Üye
    Konu Sahibi
Ölü Pixsel fikirleriniz?
N70 telefonumda ölü pixsel var yeni aldım 2. elden servis sorun olmazrahatsız olmassan bişey olmaz dedi rahatsız olmuorm bi sorun cıkarırmı sizlere sormak istedim
 


masterayfox

masterayfox

Üye
arkadasım bir telefon bayisine götürüp bunu söylersen sana 10dk içinde ölü pixcel var mı varsada düzeltir merak etme;)
 
combative

combative

Üye
arkadaşlar benim 5800 da sol üst köşede 2 tane yeşil nokta vr aşağı köşedede vr ama o zorla belli oluo.sanırım ölü piksel:(:( sizce nabim garantiye gtse ekran değişir 0 telefon içime sinmez içi açılcak siz olsanız napardınız yrdım pls :(
 

OğuzcanAbi

Üye
mecbur wereceksin garantiye bişey olursa tüketici haklarına kadar gideceksin
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
benimde telefonda sol alt köşeye doğru ölü pixel var 1 adet bide ekranın içine toz giriyor hemen servise verdim.
 
mertstar15

mertstar15

Üye
arkadaşlar benim 5800 da sol üst köşede 2 tane yeşil nokta vr aşağı köşedede vr ama o zorla belli oluo.sanırım ölü piksel:(:( sizce nabim garantiye gtse ekran değişir 0 telefon içime sinmez içi açılcak siz olsanız napardınız yrdım pls :(

servise ver sorun olmaz ama tanıdığın bi telefoncu varsa ona söyle o servise göndersin sorun yaşıyacağını sanmam iyi günler..
 
combative

combative

Üye
borbey peki teli aldığında sorun düzelmişmi bi daha yaptımı?? sennki kvkmıdı genpamıdı?kvkya göndren bi arkinin telin vidaları yalama olmuş.sende böle sorun vrmı ekranda tozlar yada çizikler servisin yaptığı
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
bende n79 kullaniom ve ekranin altinda baya toz var guneste fln ekran nerdeyse gorunmuyo bide sag ust kosede olu pixel ilk basta uc taneydi biraz zmn gecti smdi ise yuzlercesi birlesti koloni kurdu beles internetim bitsin garantiye gondercem aninda:) sizce yaparlarmi cunku bildigim kadariyla ekran soz konusu olunca giciklik yapiolar garanti disi fln diolar ...
 
combative

combative

Üye
bende n79 kullaniom ve ekranin altinda baya toz var guneste fln ekran nerdeyse gorunmuyo bide sag ust kosede olu pixel ilk basta uc taneydi biraz zmn gecti smdi ise yuzlercesi birlesti koloni kurdu beles internetim bitsin garantiye gondercem aninda:) sizce yaparlarmi cunku bildigim kadariyla ekran soz konusu olunca giciklik yapiolar garanti disi fln diolar ...


kaç tane var toplam?? yeşil nokta dimi? kesn değiştirirler
 
daniel_23

daniel_23

Üye
2009 konusu bu taa :D
değişim yaparlar nokia servise güvenebilirsiniz(telefonculara asla !!)
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
borbey peki teli aldığında sorun düzelmişmi bi daha yaptımı?? sennki kvkmıdı genpamıdı?kvkya göndren bi arkinin telin vidaları yalama olmuş.sende böle sorun vrmı ekranda tozlar yada çizikler servisin yaptığı
daha gelmedi benimki genpa garantili ama kvk ya verdim çünkü nokia.com.as garantili ikside bakıyor sonucta
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
benimki yesilden cok siyah ve cok az da kirmizi var.bakis acisini degistirince veya guneste aydinlikta yesil gorunuyo garip bisi:)
 
combative

combative

Üye
peki şöle diyim vercez garantiye ekran değişcek bende sonradan çıktı değişimdn snrada çkarsa???????
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
evt
 
combative

combative

Üye
bu lcd de olan doğal bi sorunmuş 1 yada 2 tane ekran değiştikten sonra bi zaman sonra yeniden çıkabilir o zaman ne yapılmalı????
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
iste orasini hic sorma bende ondan korkuyorum ekran cok berbat gorunuyo:(
 

punqermojo

Üye
ölü pixel telefonun içindeki ışıklarmı olyor bilgim yokda bi yardım edermsniz?
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
isik sayesinde ekran rengini yansitan kucuk karecikler gibi bisi.bunun olusude tel ekraninin normal rengi yerine kucuk kucuk siyah taneciklerdir.:)
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
bu ölü pixeller siyah yerde belli oluyor yani telefonda beyaz tema seçili ise gözükmüyor ama siyah tema seçince belli oluyor sizde bakın bakalım ölü pixel varmı telefonunuz da kim bilir farketmediniz ?
 
combative

combative

Üye
aslında şöle benimteli yeni aldım 1 ay bile olmadı 0 aldım 5800 express m. sol üst köşede 2 tane yeşil nokta vr sadece siyah yerde belli oluo.bide sol alt köşede vr ama o çk zr belli oluo önemli diil.önemli olan yukarıdaki ikisi.şöle düşünüyom o kadar para verdim servise gtcek içi açılcak ekran değişcek.bide zaten bu sorun snradan meydana gelio.bi daha çkarsa nlcak:(0 telefon daha ya gndermeye kyamıom haksızmıyım nktalar can sıkıcı ama


braz uzun oldu ama habire kafamda bu konu :):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt