Olacak o kadar-Fatih Terim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
ben hayattan kopmadım :D
gülüyorum ama seviyorum gülmeyi ne yapayım kötü mü :D
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Gülmekten suratın burusacak :ehe
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
gülmek genç tutar canım :D
hem konuyu yine dağıtma :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
tuh be amacımı anladı :islik
İyi dağıtmam :D

Heyt :yavrum: ne tokatti be
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
kime vuracağımı şaşırdım ulan :zuhaha:
 
jejep

jejep

Üye
:aha::aha:
 
Utku

Utku

Üye
sesler süper
 
fark_lı_13

fark_lı_13

Üye
Levent Kırca'ya hayranım ya :D

katılıyorum bende hayranıyımmm
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
teşekkür etmeden gitmem ben çünkü iyi geldi bu:kop::kop::kop: saol pınar pek takip edemiyorum bakmış oldum sayende
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Aaa bu bir ara çok dolaştı ortalıkta yahu görmüş olmanız lazım :oha:
:D
Rica ederim :D ama cidden insanı gülme krizine sokuyor bu adam :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt