Ol dese ben onu oldururum zaten bahane arıyomstephen elop![]()

Hakeden herkes icin ölume giderim. Bir asker catismada hak ettiklerini dusunmeden savasiyor, bir polis bir operasyonda tanimadigi kisi icin kendini siper ediyor demekki birileri icin ölume gitmek resmilerin yaptigi gunluk islerden biri![]()


"kişi"Var !!!...Bu can zaten bana emanet benim degiL...
O benim için ölsün, sonra ben onun için ölürüm .
