El~PisToLeRo
Üye
Bende diyorum ki yazıklar olsun devlet zehirlemek istiyor demek ki ögrencileri.
Proje derhal durdurulsun kimseye yaranamazsınız.Ucuz alsan zehirli olur,pahalı alsan devlet parası çar çur ediliyor denir, Kemal Bey'im çıkar ihale niyetine yolsuzluk yapildi denir.
Derhal durdulusun herkes kendi sütünü kendi içsin.
Proje derhal durdurulsun kimseye yaranamazsınız.Ucuz alsan zehirli olur,pahalı alsan devlet parası çar çur ediliyor denir, Kemal Bey'im çıkar ihale niyetine yolsuzluk yapildi denir.
Derhal durdulusun herkes kendi sütünü kendi içsin.

