tamam o zaman kampanya devam ediyor gel gel kampanyaya gel




mağdurlar avatarımız değişti
maximağdur olduk![]()
Durun ben bir şey yapayımOlm düzgün yapın şu avatarı net olsun..
Ayrıca simge felan olmasın enes böyle iyiydi

Tamam kardeşim,Ama şart değil bu zemin üzerine yapman güzel bir şey olsunDurun ben bir şey yapayım![]()

kimseye bir şey yapmadık dahane yaptınız yaf![]()

sildim tekrar yükledin gine aynı painte de yapılmas ki of ya napacam gitti photoshop ne layer açıyo ne layer kopyalıyo. Dün çok kurcaladım gitti 
ne yaptınız yaf![]()
Hafta sonu bile pc de oturmam sınırlıbu sebeple acelece bu avatari yaptım ama aklımdakini yarın yapcam inşallah
bu geçici avatar
)


Burak güzel olmuş eline sağlık,değiştiriyorumEveeeeeeeet. Avatarımız da geldi. Sıcak sıcak![]()

TeşekkürlerBurak güzel olmuş eline sağlık,değiştiriyorum![]()

Olm niye ağzını burnunu eğiyon dil çıkarıyonTeşekkürler![]()


