Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar



maxibrk

maxibrk

Üye
zuhaha mükemmel olmuş ya süper hemen alıyorum :oke:
maximağdurlar boş durmuyor. Süper bi grup oldu.
Beğendiğinize sevindim arkadaşlar. Lina konunun girişinde eski avatar ile değiştirmeyi unutma:)
Ayrıca birisi gruba da eklesin resim olarak..
Benim şimdi gitmem lazım. Yarım saat sonra görüşürüz...Ya da daha fazla:(
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Söylediklerinizi yarın yapacağım :oke:
şuan telefondan girdim :( iyi geceler
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Avatar, gruba eklenmiştir:oke:
 
aLone

aLone

Üye
benide alın bu mağdur barınağına:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
aLσηє;1663155' Alıntı:
benide alın bu mağdur barınağına:ehe
Elbette,ne demek kapımız tüm mağdur kardeşlerimize açıktır:ehe
Gell kardeşim gell.
Avatarımızı da kullansana:)
 
aLone

aLone

Üye
zaten avatarrımı kaldırmıştım bunu kullanayım bari:ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
1 mağdur kardeşimiz daha geldi hoş geldi :oke:

--------------- Ekleme ---------------

Avatar acele ile bu kadar oldu
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
slm mağdurlar :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Merabalar :)
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Aleykum selam mağdur :D

--------------- Ekleme ---------------

Günaydın bu arada. Daha yeni kalktım da :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
burak valla süper iş cıkarmışın ya tebrikler :oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Dışarıdan gören de dicek avatarlar da belediye dağıtmış duruyo gibi diye :ehe:ehe
 
huri$

huri$

Üye
selam okul magdurlari bende okul magduru sayilirim okula gitmiyom emme sizler bide cocuklarim okula gidince bende yalniz kaliyom
dolayisiyle bende okul magduru oluyomuyum olmuyomuyum:)
bunu yazarken guluyom ama bilmi$ olun ismim degiseli baya bir kuculdum ben yahuuu
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
selam okul magdurlari bende okul magduru sayilirim okula gitmiyom emme sizler bide cocuklarim okula gidince bende yalniz kaliyom
dolayisiyle bende okul magduru oluyomuyum olmuyomuyum:)
bunu yazarken guluyom ama bilmi$ olun ismim degiseli baya bir kuculdum ben yahuuu


:ehe evet sizde mağdur sayılırsınız yeni isminizde güzel hayırlı olsun
 


Üst Alt