Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Tamam o zaman kampanya devam ediyor gel gel kampanyaya gel
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
mağdurlar avatarımız değişti :ehe

maximağdur olduk :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Olm düzgün yapın şu avatarı net olsun..
Ayrıca simge felan olmasın enes böyle iyiydi:)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ne yaptınız yaf :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Netlik gidiyo yaw :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar photoshop u bozdum hayırlı olsun photoshop mağduru oldum :ehe sildim tekrar yükledin gine aynı painte de yapılmas ki of ya napacam gitti photoshop ne layer açıyo ne layer kopyalıyo. Dün çok kurcaladım gitti :ehe

--------------- Ekleme ---------------

ne yaptınız yaf :D

avatar yapıyoz Nadide abla
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hafta sonu bile pc de oturmam sınırlı :ehe bu sebeple acelece bu avatari yaptım ama aklımdakini yarın yapcam inşallah :)bu geçici avatar :ehe)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Hafta sonu bile pc de oturmam sınırlı :ehe bu sebeple acelece bu avatari yaptım ama aklımdakini yarın yapcam inşallah :)bu geçici avatar :ehe)

biran önce geçsinde kurtulalım :ehe

ben yapamıyorum photshop bozuldu mecbur seninkini kullanıcaz :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Eveeeeeeeet. Avatarımız da geldi. Sıcak sıcak :P:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mecburen diyo bir de tühhh :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Ama gülmeyin ya :(
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Burak süper olmuş :) pc ye geçince kullanırım bunu :ehe
 


Üst Alt