Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bir günlük de olsa yarın mağdur değilim :ehe garip ve ilginç olaylar bölümünün hiti düşmüş baya onu bi yükseltim :ehe :ehe
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mağdur burak vodafone da kotaya nasıl bakıyoruz :ehe veya mağdur lina şöylesin :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Ben türkcelliyim :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Mağdur burak vodafone da kotaya nasıl bakıyoruz :ehe veya mağdur lina şöylesin :ehe
:D sor 250mb yaz 3636'ya gönder. Inşallah şu anda isleminizi gerçekleştiremiyoruz demez:ehe

--------------- Ekleme ---------------

Nerde benim mağdur kardeşlerim?:(
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Kendimi de getirdim etikete :) ;)
 
maxibrk

maxibrk

Üye
"Okul mağdur Dört silahşörler"
Nasıl olmuş :D
 
maxibrk

maxibrk

Üye
N'aber mağdur kardeşlerim:)
 
onuralpap

onuralpap

Üye
Ben gitmiyorum demek isterdim ama mağlesef bende mağdurum :(
 


Üst Alt