Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar



Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Salih te yapmış etiket :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
En mağdur benim :ehe 2 gündür konu açmadım yaa kafayı yicem gece uyuyamiyorum :ehe pazar günü girerim inşallah :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çok güzel bir avatar fikri geldi aklıma pazar günü yaparım inşallah :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Sadece ben varım:(

yok yahu haydi imzamıza 4 silahşörler yazalım :ehe

--------------- Ekleme ---------------

En mağdur benim :ehe 2 gündür konu açmadım yaa kafayı yicem gece uyuyamiyorum :ehe pazar günü girerim inşallah :)

:ehe pazar günü acısını çıkarırsın

--------------- Ekleme ---------------

Çok güzel bir avatar fikri geldi aklıma pazar günü yaparım inşallah :ehe

biraz bahset merak ettim
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Maxicep in gülen suratı ve birkaç şey daha eklemeyi düşünüyorum :ehe güzel olur inşallah :)
 
maxibrk

maxibrk

Üye
MaxiMağdurlar :D:D:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Beyler etiketler dolmuş yeter artık yahu :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Ben bıraktım :ehe kim yapıyo bunları
 
maxibrk

maxibrk

Üye
"Bindik bir alamete gedeyoz gıyamete":D
Grup, avatar, imza... Gidiyoruz
ama nereye? Hadi hayırlısı:ehe
okul mağrurları buraya
Etikete bakın. Ne mağruru be :D:D:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mağrur lina nin işi :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Benim etiketlerde Türkçe karakterler çıkmamış. Mağdur değil madur yazıyo:D
 


Üst Alt