maxibrk
Üye
Kim ban yedi Enes?Satasacak adam ban yedi anıl![]()
sKim ban yedi Enes?Satasacak adam ban yedi anıl![]()
sAdı lazım değil baş harfi ibrahimKim ban yedi Enes?s


Lina sağol. Bizi de etiketçi yaptın![]()

Ben varımBeyler artık 4 silahşörleriz avatarlarımız hep aynı olsun varmısınız

Sadece ben varımBen varım![]()

Sadece ben varım![]()

En mağdur benim2 gündür konu açmadım yaa kafayı yicem gece uyuyamiyorum
pazar günü girerim inşallah
![]()
pazar günü acısını çıkarırsınÇok güzel bir avatar fikri geldi aklıma pazar günü yaparım inşallah![]()
Daha iyi bir fikrin yok muyok yahu haydi imzamıza 4 silahşörler yazalım![]()
s



Daha iyi bir fikrin yok mu
Fantastik dörtlü yazsak
Şaka bir yana. Daha iyi bir şey bulabiliriz bence![]()

Maxicep in gülen suratı ve birkaç şey daha eklemeyi düşünüyorumgüzel olur inşallah
![]()

MaxiMağdurlar![]()

